МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ:
- створює умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників;
- організовує консультації з питань педагогіки, психології, фахової підготовки, методики викладання предметів;
- бере участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів: педагогічних читань, виставок, творчих звітів, семінарів, конференцій;
- організовує наставництво, стажування молодих учителів;
- бере участь в атестації учителів;
- здійснює координацію діяльності з обласним інститутом післядипломної освіти;
- сприяє впровадженню в практику вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій;
- полегшує та модернізує роботу над науково – методичною проблемою ліцею, яка полягає у створенні умов для забезпечення якісної освіти шляхом підвищення майстерності вчителів, озброєння знаннями й засобами впровадження новітніх технологій, розвитку ініціативи та творчості.
- наповнює діяльність педагогічних працівників парадигмами, на яких базується сучасна освіта;
- сприяє участі педагогічних працівників у науково – методичній та експериментальній роботі.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОГО
КАБІНЕТУ
І. Організаційні:
- пропаганда рішень і вказівок органів управління освітою, керівництва закладу, рішень педради з питань навчання та виховання.
ІІ. Дидактично – методичні:
- надання допомоги методичним об’єднанням у розробці планів роботи на навчальний рік;
- надання допомогиу узагальненні досвіду методичної роботи
- підвищувати рівень мотивації вчителів і учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення.
- забезпечувати випереджувальне науково – методичне інформування членів педагогічного колективу та учнів.
- проводити аналіз професійних знань і умінь учителів у зв’язку зі змінами у завданнях та змісті освіти в Україні.
- координувати колективні форми і методи роботи та самоосвіту з метою підвищення педагогічної майстерності вчителів.
- розробляти систему заходів спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, впровадження досягнень перспективного педагогічного досвіду, інновацій та забезпечувати їх практичну реалізацію.
ІІІ. Інформаційні:
- забезпечення збору, зберігання й популяризації літератури з проблем педагогіки, психології, методики навчання і виховання.
ІV . Практичні:
- надання допомоги вчителям у підготовці й проведенні різних видів занять;
- забезпечення систематизованими методичними посібниками та зразками документації:
- організація консультацій досвідчених учителів.
V. Технологічні:
- рекомендації щодо методики застосування ТЗН;
- допомога вчителям у їх використанні;
- узагальнення й аналіз використання ТЗН на уроках.
Затверджую
Погоджено:
на засіданні методичної ради
протокол № 1 від 31.08.2023 Директор ліцею
_____________О.В.Іонашку
П Л А Н Р О Б О Т И
МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ
НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Відповідальний |
Примітка |
|
1.Забезпечити режим функціонування і розвитку методичної роботи за допомогою різноманітних форм підвищення педагогічної компетентності. |
Протягом року |
Дирекція ліцею |
|
|
2.Здійснювати індивідуально – диференційований, особистісно -зорієнтований підхід до роботи з педкадрами. |
Протягом року |
Дирекція ліцею |
|
|
3.Видати наказ по ліцею про організацію методичної роботи. |
Вересень |
Дирекція ліцею |
|
|
4. Створення умов для самостійної індивідуальної роботи педпрацівників: - забезпечення необхідною інформаційно-методичною літературою: а) періодичні видання; б) фонд бібліотеки; в) тематична підбірка матеріалів на допомогу вчителю; - організація консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предмету: а) консультації членами методичної ради ліцею; б) консультації досвідченими вчителями-предметниками ліцею, членами ТПСПП; в) консультації методистами відділу освіти.
|
Протягом року Протягом року |
Дирекція ліцею Члени методичної ради ліцею |
|
|
5. Охоплення вчителів – пердеметників представницькими масовими педагогічними заходами: - серпневі ТПСПП а) ТПСПП початкових класів; б) ТПСПП суспільно- гуманітарного напрямку ; в) ТПСПП природничо - математичного напрямку; г) ТПСПП філологів української мови та українознавства ; д)Т ПСПП філологів (румунської та французької мов); ж) ТПСПП -класних керівників з) Методичні студії та тимчасові творчі групи вчителів; и) майстер –класи; к) семінари практикуми; л) педагогічні читання; Реалізація інноваційних форм і методів для налагодження комунікативних зв’язків та позитивного мікроклімату учнівського колективу -«Урок як крок до формування компетентностей здобувачів освіти»; м) шкільний конкурс „Учитель року”. |
Серпень
Протягом року
Протягом року
Грудень
Жовтень |
Дирекція ліцею Керівники ПСПП Члени методичної ради ліцею |
|
|
6. Впровадження в практику роботи вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та новітніх освітніх технологій: - усне ознайомлення через оперативно-методичні наради; - розгляд на ПСПП вчителів - пердеметників; - відповідну добірку матеріалів; |
Протягом року |
Методична рада ліцею |
|
|
7. Затвердження структури: методичної роботи на 2023/2024 н.р. традиційні форми роботи: - педагогічна рада; - методична рада ліцею - методичні студії; - професійні спільноти педагогічних працівників;
колективні, групові та індивідуальні форми роботи: - психолого-педагогічний семінар; - методичні оперативки; - методичні тижні; - педагогічне читання - тимчасові творчі групи - - індивідуальні консультації; - самоосвіта вчителя; - курсова перепідготовка - атестація педкадрів; - робота з малодосвідченими вчителями; - предметні олімпіади; - педагогічні виставки;
|
Вересень- Травень |
Методична рада ліцею |
|
|
8. Обговорення з учителями вимоги до освітніх програм, підручників, методичних рекомендації державних освітніх установ щодо вивчення предметів інваріантної і варіативної складових. |
До 31. 08 |
Дирекція ліцею Керівники ПСПП |
|
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ |
||||
1 |
1. Вивчити систему роботи вчителів що атестується |
Листопад – лютий |
Атестаційна комісія |
|
|
2. На базі методичного кабінету організувати проведення традиційних інноваційних форм методичної роботи. |
Протягом року |
Заступник директора з НВР |
|
|
3. Провести ліцейний та взяти участь у ІІ етапі конкурсу „ Учитель року”. |
Листопад Грудень |
Заступник директора з НВР |
|
|
4. Провести моніторинг знань з наступних предметів з мов (української та румунської мов, математики, хімії, географії, предмета «Я досліджую світ», мистецтва, трудового навчання). |
Протягом року |
Методична рада ліцею |
|
. |
5. Організувати належну роботу з обдарованими та здібними дітьми; - скласти банк даних по таких дітях; - створити координаційну раду по роботі з обдарованими та здібними дітьми; - скласти план роботи з обдарованими дітьми; - здійснювати перевірку та результативність роботи з обдарованими та здібними дітьми. |
Вересень- травень |
Заступник директора з НВР |
|
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ |
||||
1. |
Вивчити систему роботи вчителів що атестується |
Листопад – лютий |
Атестаційна комісія |
|
2 |
На базі методичного кабінету організувати проведення традиційних інноваційних форм методичної роботи. |
Протягом року |
Заступник директора з НВР |
|
3. |
Провести ліцейний та взяти участь у ІІ етапи конкурсу „ Учитель року”. |
Листопад Грудень |
Заступник директора з НВР |
|
4. |
Провести моніторинг знань з наступних предметів з мов (української та румунської ), математики, фізики, хімії, історії. |
Протягом року |
Методична рада ліцею |
|
5. |
Організувати належну роботу з обдарованими та здібними дітьми; - скласти банк даних по таких дітях; - створити координаційну раду по роботі з обдарованими та здібними дітьми; - скласти план роботи з обдарованими дітьми; - здійснювати перевірку та результативність роботи з обдарованими та здібними дітьми. |
Вересень- травень |
Заступник директора з НВР |
|
Педагогічне коло «Наступність початкової
та основної школи в умовах НУШ. Стан.
Проблеми. Перспективи»
Немає коментарів:
Дописати коментар