Новини - цікаво для всіх

План роботи методичного кабінету


  



                     МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ:




 

- створює умови для самостійної, індивідуальної роботи педагогічних працівників;

- організовує консультації з питань педагогіки, психології, фахової підготовки, методики викладання предметів;

- бере участь в організації та проведенні представницьких педагогічних заходів: педагогічних читань, виставок, творчих звітів, семінарів, конференцій;

- організовує наставництво, стажування молодих учителів;

- бере участь в атестації учителів;

- здійснює координацію діяльності з обласним інститутом післядипломної освіти;

- сприяє впровадженню в практику вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та освітніх технологій;

- полегшує та модернізує роботу над науково – методичною проблемою ліцею, яка полягає у створенні умов для забезпечення якісної освіти шляхом підвищення майстерності вчителів, озброєння знаннями й засобами впровадження новітніх технологій, розвитку ініціативи та творчості.

- наповнює діяльність педагогічних працівників парадигмами, на яких базується сучасна освіта;

- сприяє участі педагогічних працівників у науково – методичній та експериментальній роботі.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОГО

 КАБІНЕТУ

І. Організаційні:

- пропаганда рішень і вказівок органів управління освітою, керівництва закладу, рішень педради з питань навчання та виховання.

ІІ. Дидактично – методичні:

- надання допомоги методичним об’єднанням у розробці планів роботи на навчальний рік;

- надання допомогиу узагальненні досвіду методичної роботи

- підвищувати рівень мотивації вчителів і учнів до самоосвіти, самоаналізу, самоконтролю, самовдосконалення.

- забезпечувати випереджувальне науково – методичне інформування членів педагогічного колективу та учнів.

- проводити аналіз професійних знань і умінь учителів у зв’язку зі змінами у завданнях та змісті освіти в Україні.

- координувати колективні форми і методи роботи та самоосвіту з метою підвищення педагогічної майстерності вчителів.

- розробляти систему заходів спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, впровадження досягнень перспективного педагогічного досвіду, інновацій та забезпечувати їх практичну реалізацію.

ІІІ. Інформаційні:

- забезпечення збору, зберігання й популяризації літератури з проблем педагогіки, психології, методики навчання і виховання.

ІV . Практичні:

- надання допомоги вчителям у підготовці й проведенні різних видів занять;

- забезпечення систематизованими методичними посібниками та зразками документації:

- організація консультацій досвідчених учителів.

V. Технологічні:

- рекомендації щодо методики застосування ТЗН;

- допомога вчителям у їх використанні;

- узагальнення й аналіз використання ТЗН на уроках.


Затверджую

Погоджено:

на засіданні методичної ради

протокол № 1 від 31.08.2023 Директор ліцею

_____________О.В.Іонашку




П Л А Н Р О Б О Т И


МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ


НА 2023/2024 НАВЧАЛЬНИЙ РІК


з/п

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальний

Примітка


1.Забезпечити режим функціонування і розвитку методичної роботи за допомогою різноманітних форм підвищення педагогічної компетентності.

Протягом року

Дирекція ліцею



2.Здійснювати індивідуально – диференційований, особистісно -зорієнтований підхід до роботи з педкадрами.

Протягом року

Дирекція ліцею



3.Видати наказ по ліцею про організацію методичної роботи.

Вересень

Дирекція ліцею



4. Створення умов для самостійної індивідуальної роботи педпрацівників: - забезпечення необхідною інформаційно-методичною літературою: а) періодичні видання; б) фонд бібліотеки; в) тематична підбірка матеріалів на допомогу вчителю; - організація консультацій з питань психології, педагогіки, фахової підготовки, методики викладання предмету:

а) консультації членами методичної ради ліцею;

б) консультації досвідченими вчителями-предметниками ліцею, членами ТПСПП;

в) консультації методистами відділу освіти.


Протягом року Протягом року

Дирекція ліцею Члени методичної ради ліцею



5. Охоплення вчителів – пердеметників представницькими масовими педагогічними заходами: - серпневі ТПСПП

а) ТПСПП початкових класів;

б) ТПСПП суспільно- гуманітарного напрямку ;

в) ТПСПП природничо - математичного напрямку;

г) ТПСПП філологів української мови та українознавства ;

д)Т ПСПП філологів (румунської та французької мов);

ж) ТПСПП -класних керівників

з) Методичні студії

та тимчасові творчі групи вчителів;

и) майстер –класи;

к) семінари практикуми;

л) педагогічні читання;

Реалізація інноваційних форм і методів для налагодження комунікативних зв’язків та позитивного мікроклімату учнівського колективу

-«Урок як крок до формування компетентностей здобувачів освіти»;

м) шкільний конкурс „Учитель року”.

Серпень




















Протягом року




Протягом року








Грудень


Жовтень

Дирекція ліцею Керівники ПСПП Члени методичної ради ліцею



6. Впровадження в практику роботи вчителів передового педагогічного досвіду, досягнень сучасної науки та новітніх освітніх технологій: - усне ознайомлення через оперативно-методичні наради; - розгляд на ПСПП вчителів - пердеметників; - відповідну добірку матеріалів;

Протягом року

Методична рада ліцею



7. Затвердження структури: методичної роботи на 2023/2024 н.р.

традиційні форми роботи:

- педагогічна рада;

- методична рада ліцею

- методичні студії;

- професійні спільноти педагогічних працівників;


колективні, групові та індивідуальні форми роботи:

- психолого-педагогічний семінар;

- методичні оперативки;

- методичні тижні;

- педагогічне читання

- тимчасові творчі групи

- - індивідуальні консультації;

- самоосвіта вчителя;

- курсова перепідготовка

- атестація педкадрів;

- робота з малодосвідченими вчителями;

- предметні олімпіади;

- педагогічні виставки;



Вересень- Травень

Методична рада ліцею



8. Обговорення з учителями

вимоги до освітніх програм, підручників, методичних рекомендації державних освітніх установ щодо вивчення предметів інваріантної і варіативної складових.

До 31. 08

Дирекція ліцею Керівники ПСПП





ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ

1

1. Вивчити систему роботи вчителів що атестується

Листопад – лютий

Атестаційна комісія



2. На базі методичного кабінету організувати проведення традиційних інноваційних форм методичної роботи.

Протягом року

Заступник директора з НВР



3. Провести ліцейний та взяти участь у ІІ етапі конкурсу

Учитель року”.

Листопад Грудень

Заступник директора з НВР



4. Провести моніторинг знань з наступних предметів з мов (української та румунської мов, математики, хімії, географії, предмета «Я досліджую світ», мистецтва, трудового навчання).

Протягом року

Методична рада ліцею


.

5. Організувати належну роботу з обдарованими та здібними дітьми;

- скласти банк даних по таких дітях;

- створити координаційну раду по роботі з обдарованими та здібними дітьми;

- скласти план роботи з обдарованими дітьми;

- здійснювати перевірку та результативність роботи з обдарованими та здібними дітьми.

Вересень- травень

Заступник директора з НВР














































ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО РІВНЯ ВЧИТЕЛІВ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ

1.

Вивчити систему роботи вчителів що атестується

Листопад – лютий

Атестаційна комісія


2

На базі методичного кабінету організувати проведення традиційних інноваційних форм методичної роботи.

Протягом року

Заступник директора з НВР


3.

Провести ліцейний та взяти участь у ІІ етапи конкурсу

Учитель року”.

Листопад Грудень

Заступник директора з НВР


4.

Провести моніторинг знань з наступних предметів з мов (української та румунської ), математики, фізики, хімії, історії.

Протягом року

Методична рада ліцею


5.

Організувати належну роботу з обдарованими та здібними дітьми;

- скласти банк даних по таких дітях;

- створити координаційну раду по роботі з обдарованими та здібними дітьми;

- скласти план роботи з обдарованими дітьми;

- здійснювати перевірку та результативність роботи з обдарованими та здібними дітьми.

Вересень- травень

Заступник директора з НВР









   Педагогічне коло  «Наступність початкової

 та основної школи в умовах НУШ. Стан. 

Проблеми. Перспективи» 






Робота методичної студії вчителів переметників з проблеми:

"Підвищення фахової компетентності вчителя та його вплив на ефективність проведення освітнього процесу"







Немає коментарів:

Дописати коментар

 Тиждень природничих наук