Новини - цікаво для всіх

Дистанційне навчання. Платформи для учнів

 

                        

 HUMAN ШКОЛА. Зручні та сучасні інструменти для навчального закладу (система управління навчанням, аналітика, шкільна соцмережа, рефлексія). Безкоштовно для державних ЗЗСО  





Всеукраїнська школа онлайн — це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та 


методичної підтримки вчителів



LEARNINGAPPS. Конструктор інтерактивних завдань, що дозволяє зручно й легко створювати електронні інтерактивні вправи, що сприяє активності, самостійності, ефективності, зв'язку теорії з практикою, поєднання колективних та індивідуальних форм навчальної роботи тощо


iLEARN. Онлайн курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами, тести, подкасти, 


матеріали для самопідготовки


ED-ERA. Проєкт, який створює безкоштовні онлайн-курси (зараз близько 50) та освітній контент широкого спектра з використанням IT (історія, математика, права людини, англійська мова, біологія)




GOOGLE CLASSROOM. Безкоштовний веб-сервіс, створений Google для закладів освіти. Є 

мобільний додаток


 (перейти)


PROMETHEUS. Близько 100 безкоштовних онлайн-курсів, серед яких курси підготовки до ЗНО, англійської 


мови та освіти сучасного вчителя

Загрузка файла (загружено байтов: 20458 из 20458)…



     Дистанційне навчання

Увага !!!




Увага! Їжівський  ліцей в період з 10 по 14 жовтня працює в ДИСТАНЦІЙНОМУ форматі

 

Відповідно до Законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), указу Президента України від 24.02.2022 № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», листа Міністерства освіти і науки України від 10.10.2022 року № 1/11870-22, наказу Чернівецької обласної військової адміністрації від 10.10.2022 № 143 «Про призупинення очного/змішаного навчання у закладах освіти Чернівецької області», наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної військової адміністрації від 10.10.2022 №222 «Про призупинення очного/змішаного навчання у закладах освіти Чернівецької області», на виконання наказу управління освіти Чернівецької міської ради від 10.10.2022 р. №267 «Про призупинення очного/змішаного навчання у закладах освіти Чернівецької міської територіальної громади», враховуючи ухвалене рішення педагогічної ради №1 від 31.08.2022 р., на підставі наказу МОН від 25.04.2013 р. №466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», у зв’язку із масовими ракетними ударами по території України, з метою максимального  убезпечення всіх учасників освітнього процесу та з метою збереження їх життя та здоров’я, наказом від 10.10.22 р. №138/ОД по Їжівському ліцею призупинено організацію освітнього процесу за ОЧНОЮ формою навчання та в період з 10 по 14 жовтня (включно) 2022 року освітній процес в закладі проводитимиться з використанням технологій ДИСТАНЦІЙНОГО навчання.














УКРАЇНА

ЇЖІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Чудейської сільської ради

Чернівецького району Чернівецької області

________________________________________________

59033 Чернівецька область, Чернівецький район

с. Їжівці, вул. Головна 68, телефон 65-2-17, e-mail igivci-scool@ukr.net






ДОВІДКА

27.12.2022

Якісне дистанційне навчання в умовах війни: поради директору школи





Відповідно до даних інформаційних класних керівників 1-11 класів в період з 01.09. по 23.12.2022 року у зв’язку з воєнним станом за кордон разом з батьками на час воєнного стану вибули за кордон близько 100 учнів.

З даною категорію учнів учителі предметники провели навчання дистанційно. Робота розпочалася з ознайомлення учнів та їх батьків з методичними рекомендаціями щодо організації освітнього процесу в ЗЗСО під час воєнного стану в умовах дистанційного навчання. Проведено вчителями он-лайн – консультації учнів та батьків з питань проведення дистанційних занять. Були складені вчителями списки учнів по класах та сформовані групи в мережі vібер для розміщення інформацій та здійснення зворот нього зв’язку між учнями та вчителями. У відповідних групах vібер розміщені розклади занять з кожним класом.

Протягом дистанційного навчання вчителі розробляли різноманітні завдання, які розміщаються в групах або в приватних повідомленнях. Вчителі виготовляли також дидактичні матеріали для учнів, презентації, тестові завдання, конспекти уроків, схеми, таблиці, підбирали для учнів інтернет ресурси для різного типу уроків, практичні, лабораторні, контрольні роботи здійснювали через програми Google, Meet, Всеосвіта,, «На уроках» , система готових вправ з можливістю автоматично перевірки знань працювала Микайло О.В., Гавриленко М.Г.

Під час ДН учні виконували різні види завдань:

робота з підручників, відповідно на запитання після параграфа, розв’язування задач, тести , перегляд відео з наступим обговоренням підготовка та захист навчальних проектів. Слід відмітити змістовну дистанційну роботу вчителів Миуайло О.В, Піцул О.Г., Суховерська М.Д., Гавриленко М.Г. Долінської М.Г., Логін Л.І., Лупашку Л.Р.



Рекомендації

  • Менше оголосити учням завдання для самостійного опрацювання

  • Надати учням для виконання вправи та завдання, які передбачують психологічне розвантаження, техніку врегулювання емоційного стану учнів

  • Добирати методи роботи з учнями відповідно до навчального предмету, віку школярів, їхніх інтересів, надати перевагу пошуковим та творчим методам роботи.





Пандемія коронавірусу змусили всіх освітян адаптуватись та перелаштувати свою роботу на дистанційний та змішаний режими. Втім війна в Україні привнесла нові виклики – руйнування шкіл, вимушено переселені учні та педагоги, які навчаються і працюють у нових для себе школах по всій Україні та за її межами, “випадання” з освітнього процесу окремих дітей та цілих класів через повітряні тривоги, бойові дії та інші причини, пов’язані з війною.

Керівництву школи в першому чергу зараз, як ніколи, важливо попри все підтримувати якість освітньої діяльності закладу. Як забезпечити та підтримувати якісне дистанційне навчання в умовах війни.

Ось деякі поради щодо організації дистанційного навчання в умовах війни

1. Зміни до календарно-тематичного планування

В умовах війни та постійних повітряних тривог складно дотримуватись сталого розкладу занять та календарно-тематичного планування. Тому КТП має бути гнучким інструментом в руках вчителя.

Директор ліцею важливо доносить педагогам, що сталі календарно-тематичні плани сьогодні не на часі. Педагог може використовувати свій звичний КТП як основу, а водночас адаптувати та змінювати план, збільшуючи час, наприклад, на повторення матеріалів попереднього року та конкретизацію матеріалу після діагностування (буде особливо корисно на початку навчального року).

Кожному вчителю -переметнику календарно-тематичному плані варто:

  • обрати теми, які можна перенести на самостійне опрацювання учнями (доцільно сюди включати теми, з яких наявні якісні ресурси);

  • ущільнити теми, простіші для засвоєння, і навпаки – визначити ті, що потребують детальнішого вивчення;

  • визначити теми, що вивчаються вперше і без яких неможливе засвоєння подальшого матеріалу.

Це допоможе вчителю більш гнучко використовувати календарно-тематичний план в умовах війни.

2. Єдина навчальна платформа

Тривале дистанційне навчання має відбуватись із застосуванням спеціальної онлайн-платформи. Аби дітям та педагогам було комфортно і зрозуміло, важливо, щоб така платформа була єдиною для всієї школи. Це може бути, наприклад, Google Classroom, Moodle або ж розроблена на замовлення закладу освіти платформа. Вчителям у свою чергу важливо надавати зворотний зв’язок учням та налагодити систему оцінювання через чіткі критерії, терміни виконання завдань та запровадження дедлайнів.

Враховуючи те, що дистанційне навчання як освітня технологія потребує системного підходу, школам варто розпочати розроблення повноцінних дистанційних курсів з основних навчальних предметів для 5-11 класів. Перевага повноцінних курсів над наборами навчальних матеріалів у структурованості, покроковому супроводі самостійної роботи учня, наявності системного зворотного зв’язку.

Такі курси можна використовувати під час змішаного навчання, вимушеного дистанційного навчання, для системного застосування технології навчання “Перевернутий клас”.

Наявність таких курсів дасть змогу також відкривати класи з дистанційною формою здобуття освіти, актуальність яких зростає.

3. Змішане навчання

В умовах війни організувати змішане навчання може бути складно, втім є інші моделі його організації, які стосуються переважно методів  навчання. Усі моделі розподілу навчального часу заняття на синхронний та асинхронний режими є моделями змішаного навчання.

Одним з ефективних методів є “Перевернутий клас”, що стимулює учнів бути активними учасниками освітнього процесу. Для навчання учнів в асинхронному режим можуть застосовуватися діяльнісні методи навчання, покрокові інструкції для самостійної роботи.

4. Діяльнісні методи навчання

Забезпечити різноманітність пізнавальної діяльності та зацікавити учнів педагогу допоможуть проєктні, пошукові, дослідницькі завдання. Як правило, основна частина таких завдань виконується учнями в асинхронному режимі.

Одним з різновидів організації такого навчання може бути системне застосування технології “Перевернутий клас”, що передбачає надання учням завдань для ознайомлення ними з новим матеріалом до того, як його пояснюватиме вчитель на уроці. Це може бути перегляд відео, розбір практичних проблемних ситуацій, опрацювання навчального тексту та перетворення його в іншу форму – таблицю, інфографіку графіки, діаграми, тести тощо. У такому випадку роль учителя і сам формат уроку змінюється. Учитель створює умови для того, щоб підвищувати активність учнів на уроці. Вчитель з дітьми на уроці можуть обговорювати питання, які сформулювали учні після перегляду відео, разом створювати ментальну карту, моделювати, дискутувати тощо. При цьому опановувати новий матеріал варто лише після обговорення виконаних завдань, зворотного зв’язку від педагога або взаємооцінювання виконаних завдань.

Запропонована модель є варіантом змішаного навчання, оскільки учні половину матеріалу опрацьовують у дистанційному форматі самостійно.

5. Самостійне опрацювання матеріалу

Самостійне опанування учнями матеріалу під час дистанційного навчання в умовах війни має свої особливості.

Педагогу варто розділити матеріал на логічні тематичні блоки. Це допоможе дітям навчатися самостійно. Разом з тим вчителям важливо надавати дітям максимально чіткі інструкції щодо опанування кожного блоку матеріалу та критерії для самостійного оцінювання результату.

Важливо пам’ятати, що самостійна робота повинна мати чітке матеріальне втілення – продукт. Це може бути таблиця, графіки, понятійне поле, текст іншого стилю, інфографіка, малюнок, низка виконаних вправ тощо. Завдання можуть стосуватися як усього обсягу матеріалу, так і його частини.

Усні традиційні завдання (переказ матеріалу чи відповіді на питання) є неефективними для самостійного навчання.

6. Відстеження динаміки навчальних досягнень

Не дивлячись на війну, відстежувати навчальні досягнення  учнів важливо і необхідно. Для цього вчителям варто розробити завдання для діагностики. Зробити це педагоги можуть, добираючи  завдання за темами та очікуваними результатами. Разом з тим кожен вчитель з власного досвіду знає, які є “чутливі” точки засвоєння тієї чи іншої теми. Насамперед їм необхідно приділяти найбільше уваги, включати такі завдання до діагностичних робіт.

Відстеження динаміки навчальних досягнень учнів дасть змогу педагогам вчасно діагностувати можливі освітні втрати та вчасно на них реагувати. Для діагностування освітніх втрат варто у першу чергу визначити пропущені теми, розробити завдання для оцінювання навчальних досягнень, проаналізувати результати. Після цього – розробити плани подолання освітніх втрат: колективні, групові або індивідуальні. Такі плани можуть включати самостійну роботу учня, консультації вчителя, виконання завдань у групах.

7. Співпраця з батьками

Співпраця педагогів з батьками – важлива складова успіху та якості дистанційного навчання учнів. Втім варто пам’ятати, що співпраця не означає перекладання на батьків роз’яснення матеріалу чи виконання завдань. Тут важливою є роль вчителя. Батьки ж зі свого боку можуть мотивувати дітей, підтримувати їх та допомагати організувати самостійну роботу, створити умови для самоконтролю і само оцінювання.

В умовах дистанційного навчання найбільше уваги слід приділити співпраці з батьками учнів початкової школи, оскільки саме вони організовуватимуть навчання своїх дітей, принаймні у перші місяці. Варто розповісти, як відбуватиметься навчання, узгодити розклад навчальних занять , роз’яснити, як працювати з навчальними платформами та платформами для організації відео конференцій, як поводитися самим та допомогти дітям у випадку повітряної тривоги. Батькам також варто надати доступ до онлайн-платформи, через яку здійснюється дистанційне навчання.


ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.








+



1-А

1-Б



час

учитель


час

учитель


П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Укр..мова

( усний курс)

1500-1520

Луган В.В.

Рум.мова (навч грамоти)

1500-1520

Фрунза Д.В.


2




Рум.мова (навч грамоти)

1525-1545

Фрунза Д.В.


3




Математика

1550-1610

Фрунза Д.В.


4








5








6








В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Франццузька мова

1500-1520

Кукуруз М.К.

Франццузька мова

1500-1520

Кукуруз М.К.


2




Укр..мова

( усний курс)

1525-1545

Фрунза Д.В.


3








4








5








6








С

Е

Р

Е

Д

А


1

Математика

1500-1520

Луган В.В.





2

Рум.мова (навч грамоти)

1525-1545

Луган В.В.





3

Рум.мова (навч грамоти)

1550-1610

Луган В.В.





4








5








6








Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Музичне мистецто

1500-1520

Луган В.В.

Я досліджую світ

1500-1520

Фрунза Д.В.


2

Образ.мистецтво

1525-1545

Луган В.В.





3

Дизайн і технології

1550-1610

Луган В.В.





4








5








6








П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Я досліджую світ

1500-1520

Луган В.В.





2








3









4








5








6












































ЗАТВЕРДЖУЮ



Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.





2-А

2-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Математика

1500-1520

Фаркаш В.Є.

Рум.літературне читання

1500-1520

Грозаву М.М.

2

Я досліджую світ

1525-1545

Фаркаш В.Є.

Математика

1525-1545

Грозаву М.М.

3




Румунська мова

1550-1610

Грозаву М.М.

4







5







6







В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Французька мова

1525-1545

Кукуруз М.К.

Французька мова

1525-1545

Кукуруз М.К.

2







3







4







5







6







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Укр..мова (навч.грамоти)

1500-1520

Фаркаш В.Є.

Укр. мова (навч.гамоти)

1500-1520

Лук’я Н.В.

2

Укр..мова (навч.грамоти)

1525-1545

Фаркаш В.Є.

Укр. мова (навч.гамоти)

1525-1545

Лук’я Н.В.

3







4







5







6







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Рум.літературне читання

1500-1520

Фаркаш В.Є.

Я досліджую світ

1500-1520

Грозаву М.М.

2

Румунська мова

1525-1545

Фаркаш В.Є.




3







4







5







6







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1







2







3







4







5







6














ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею


____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.











3-А

3-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Рум.літератур.читання

1500-1520

Влад О.І.




2

математика

1525-1545

Влад О.І.




3

Я досліджую світ

1550-1610

Влад О.І.




4







5







6







В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Укр. мов та літ.( інт.к)

1550-1610

Оброчан Н.К

Укр. мов та літ.( інт.к)

1550-1610

Оброчан Н.К

2

Укр. мов та літ.( інт.к)

1615-1635

Оброчан Н.К

Укр. мов та літ.( інт.к)

1615-1635

Оброчан Н.К

3







4







5







6







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Румунська мова

1500-1520

Влад О.І.

Математика

1500-1520

Божеску М.П.

2




Я досліджую світ

1525-1545

Божеску М.П.

3







4







5







6







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1




Рум.літер.читання

1500-1520

Божеску М.П.

2




Румунська мова

1525-1545

Божеску М.П.

3







4







5







6







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Французька мова

1525-1545

Кукуруз М.К.

Французька мова

1525-1545

Кукуруз М.К.

2







3







4







5







6









































ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.





4-А

4-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Французька мова

1550-1610

Кукуруз М.К.

Французька мова

1550-1610

Кукуруз М.К.

2







3







4







5







6





















В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Рум.літер.читання

1500-1520

Беркович О.М.

Українська мова

1525-1545

Лук’я Н.В.

2

Я досліджую світ

1525-1545

Беркович О.М.

Укр.літ.читання

1550-1610

Лук’я Н.В.

3







4







5







6







С

Е

Р

Е

Д

А


1




Математика

1525-1545

Влад В.К.

2




Румунська мова

1550-1610

Влад В.К.

3







4







5







6







7







8







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Укр. літ. читання

1500-1520

Беркович О.М.




2

Румунська мова

1525-1545

Беркович О.М.




3







4







5







6







7







8







Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Українська мова

1500-1520

Беркович О.М.

Я досліджую світ

1525-1545

Влад В.К.

2

Математика

1525-1545

Беркович О.М.

Рум.літер.читання

1550-1610

Влад В.К.

3







4







5







6







7







8































ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.




5-А

5-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Румунська мова

1525-1545

Дідошак О.Д.

Румунська мова

1500-1520

Скрипа В.Г.

2

Література

1550-1610

Дідошак О.Д.

Література

1525-1545

Скрипа В.Г.

3







4







5







6





















В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Українська мова

1525-1545

Логін К.В.

Українська мова

1500-1520

Лупашку Л.Р.

2

Укр.літ.читання

1550-1610

Логін К.В.

Укр.літ.читання

1525-1545

Лупашку Л.Р.

3







4







5







6







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Інформатика

1500-1520

Дідошак В.Є.

Інформатика

1500-1520

Дідошак В.Є.

2

Математика

1525-1545

Долінська М.Г.

Математика

1525-1545

Долінська М.Г.

3

Правознавство

1550-1610

Харітеску М.М.

Правознавство

1550-1610

Харітеску М.М.

4







5







6







7







8







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1







2







3







4







5







6







7







8







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Історія

1525-1545

Іонашку М.І.

Історія

1525-1545

Іонашку М.І.

2

Французька мова

1550-1610

Суховерська М.Д.

Французька мова

1550-1610

Суховерська М.Д.

3







4







5







6







7







8



































ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.







6-А

6-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Інформатика

1500-1520

Дідошак В.Є.

Інформатика

1500-1520

Дідошак В.Є.

2

Французька. мова

1525-1545

Кукуруз М.К.

Французька. мова

1525-1545

Кукуруз М.К.

3







4







5







6







7







8







В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Румунська мова

1500-1520

Ігнатеску Л.К.




2

Література

1525-1545

Ігнатеску Л.К.

Українська літ.

1525-1545

Лупашку Р.В.

3

Біологія

1550-1610

Микайло О.В.

Біологія

1550-1610

Микайло О.В.

4







5







6







7







8







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Українська мова

1525-1545

Логін К.В.

Українська мова

1500-1520

Лупашку Л.Р.

2

Українська літ

1550-1610

Логін К.В.

Математика

1550-1610

Долінська М.Г.

3

Географія

1615-1635

Киселиця Р.Н.

Географія

1615-1635

Киселиця Р.Н.

4







5







6







7







8







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Математика

1525-1545

Долінська М.Г.




2







3







4







5







6







7







8







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Історія

1550-1610

Бружа О.В.

Румунська мова

1500-1520

Дідошак О.Д.

2




Література

1525-1545

Дідошак О.Д.

3




Історія

1550-1610

Бружа О.В.

4







5







6







7







8













ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.






7-А

7-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Українська .літер.

1500-1520

Логін К.В.

Румунська мова

1500-1520

Логін Л.І.

2




Література

1525-1545

Логін Л.І.

3




Географія

1550-1610

Лупашку Р.В.

4




Історія України

1615-1635

Іонашку М.І.

5







6







7







8







В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Істрія України

1525-1545

Іонашку О.В.




2

Вс. Історія

1550-1610

Іонашку О.В.




3

Біологія

1615-1635

Микайло О.В.

Біологія

1615-1635

Микайло О.В.

4







5







6







7







8







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Фізика

1525-1545

Киселиця Р.Н.

Фізика

1525-1545

Киселиця Р.Н.

2

Французька. мова

1550-1610

Кукуруз М.К.

Вс. Історія

1550-1610

Іонашку М.І.

3

Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.

Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.

4







5







6







7







8







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Українська мова

1500-1520

Логін К.В.

Українська мова

1500-1520

Лупашку Л.Р.

2

Румунська мова

1525-1545

Лупашку Р.В.

Українська .літер.

1525-1545

Лупашку Л.Р.

3

Література

1550-1610

Лупашку Р.В.

Алгебра

1615-1635

Влад В.К.

4

Алгебра

1615-1635

Влад В.К.




5





















6







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Хімія

1525-1545

Харітеску М.М.

Французька. мова

1500-1520

Суховерська М.Д.

2

Геометрія

1550-1610

Влад В.К.

Хімія

1525-1545

Харітеску М.М.

3




Геометрія

1550-1610

Влад В.К.

4







5







6







7







8













ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.








8-А


8-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Географія

1550-1610

Ленці М.Г.

Українська мова

1525-1545

Логін К.В.

2





Українська літ.

1550-1610

Логін К.В.

3







4







5




























В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Українська мова

1500-1520

Піцул О.Г.

Біологія

1550-1610

Микайло О.В.

2

Українська літ.

1525-1545

Піцул О.Г.




3

Біологія

1550-1610

Микайло О.В.




4







5




























С

Е

Р

Е

Д

А


1

Алгебра

1500-1520

Долінська М.Г.

Румунська мова

1525-1545

Ігнатеску Л.К.

2

Французька мова

1525-1545

Кукуруз М.К.

Література

1550-1610

Ігнатеску Л.К.

3

Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.

Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.

4







5







6





















Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Румунська мова

1500-1520

Логін Л.І.

Географія

1525-1545

Киселиця Р.Н.

2

Література

1525-1545

Логін Л.І.

Геометрія

1550-1610

Долінська М.Г.

3

Геометрія

1550-1610

Долінська М.Г.

Фізика

1615-1635

Киселиця Р.Н.

4

Фізика

1615-1635

Киселиця Р.Н.




5




























П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Історія України

1500-1520

Іонашку О.В.

Історія України

1500-1520

Іонашку О.В.

2

Вс. Історія

1525-1545

Іонашку О.В.

Вс. Історія

1525-1545

Іонашку О.В.

3

Хімія

1550-1610

Харітеску М.М.

Хімія

1550-1610

Харітеску М.М.

4




Французька. мова

1615-1635

Суховерська М.Д.

5

































ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.









9-А

час

учитель

9-Б

час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.

Румунська мова

1525-1545

Ігнатеску Л.К.

2




Література

1550-1610

Ігнатеску Л.К.

3




Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.

4

Правознавство

1640-1700

Іонашку Д.А

Правознавство

1640-1700

Іонашку Д.А

5







6







7







8







В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Алгебра

1500-1520

Гавриленко М.Г.

Алгебра

1500-1520

Гавриленко М.Г.

2

Геометрія

1525-1545

Гавриленко М.Г.

Геометрія

1525-1545

Гавриленко М.Г.

3

Географія

1550-1610

Ленца М.Г.

Географія

1550-1610

Ленца М.Г.

4







5







6







7







8







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Історія України

1525-1545

Лук’ян Н.В.

Історія України

1525-1545

Лук’ян Н.В.

2

Румунська мова

1550-1610

Логін Л.І.

Українська мова

1550-1610

Лупашку Л.Р.

3

Література

1615-1635

Логін Л.І.

Українська література

1615-1635

Лупашку Л.Р.

4







5







6







7







8







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Вс. Історія

1500-1520

Лук’ян Н.В.

Вс. Історія

1500-1520

Лук’ян Н.В.

2

Українська мова

1525-1545

Піцул О.Г.

Хімія

1615-1635

Харітеску М.М.

3

Українська література

1550-1610

Піцул О.Г.




4

Хімія

1615-1635

Харітеску М.М.




5







6







7







8







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Фізика

1525-1545

Киселиця Р.Н.

Фізика

1525-1545

Киселиця Р.Н.

2

Франц. мова

1550-1610

Кукуруз М.К.

Франц. мова

1550-1610

Кукуруз М.К.

3

Біологія

1615-1635

Микайло О.В.

Біологія

1615-1635

Микайло О.В.

4







5







6







7







8












ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.





10-А

10-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Хімія

1500-1520

Харітеску М.М.

Хімія

1500-1520

Харітеску М.М.

2

Вс. Історія

1525-1545

Іонашку М.Г.

Вс. Історія

1525-1545

Іонашку М.Г.

3

Біологія

1550-1610

Микайло О.В.

Біологія

1550-1610

Микайло О.В.

4







5







6







7







8







В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Алгебра

1525-1545

Долінська М.Г.

Рум мова та літ.(інтегр.)

1500-1520

Логін Л.І.

2

Зарубіжна література

1615-1635

Логін Л.І.

Алгебра

1525-1545

Долінська М.Г.

3




Українська література

1550-1610

Піцул О.Г.

4




Зарубіжна література

1615-1635

Логін Л.І.

5







6







7







8







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Українська мова

1500-1520

Логін К.В.

Українська мова

1500-1520

Піцул О.Г.

2

Франц. мова

1525-1545

Суховерська М.Д

Франц. мова

1525-1545

Суховерська М.Д

3

Історія України

1550-1610

Лук’ян Н.В.

Історія України

1550-1610

Лук’ян Н.В.

4

Геометрія

1615-1635

Долінська М.Г.

Геометрія

1615-1635

Долінська М.Г.

5







6







7







8







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Рум. мова та літ (інтегр.)

1500-1520

Ігнатеску Л.К.

Географія

1550-1610

Ленца М.Г.

2

Українська література

1525-1545

Логін К.В.

Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.

3

Географія

1550-1610

Ленца М.Г.




4

Інформатика

1615-1635

Дідошак В.Є.




5







6







7







8







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Фізика

1525-1545

Гавріленко М.Г.

Фізика

1525-1545

Гавріленко М.Г.

2

Громадянська освіта

1550-1610

Іонашку О.В.

Громадянська освіта

1550-1610

Іонашку О.В.

3







4







5







6







7







8















ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор ліцею

____________О.В.Іонашку


Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,

які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.







11-А

11-Б


час

учитель


час

учитель

П

О

Н

Е

Д

І

Л

О

К

1

Франц. мова

1525-1545

Суховерська М.Д

Франц. мова

1525-1545

Суховерська М.Д

2

Алгебра

1550-1610

Гавріленко М.Г.

Алгебра

1550-1610

Гавріленко М.Г.

3

Геометрія

1615-1635

Гавріленко М.Г.

Геометрія

1615-1635

Гавріленко М.Г.

4







5







6







7







8







В

І

В

Т

О

Р

О

К

1

Хімія

1525-1545

Харітеску М.М.

Хімія

1525-1545

Харітеску М.М.

2

Зарубіжна література

1550-1610

Логін К.В.

Зарубіжна література

1550-1610

Логін К.В.

3







4







5







6







7







8







С

Е

Р

Е

Д

А


1

Зарубіжна література

1500-1520

Логін Л.І.

Рум мова та літ.(інтегр.)

1500-1520

Ігнатеску Л.К.

2

Біологія

1525-1545

Микайло О.В.

Біологія

1525-1545

Микайло О.В.

3




Українська мова

1550-1610

Піцул О.Г.

4




Українська література

1615-1635

Піцул О.Г.

5







6







7







8







Ч

Е

Т

В

Е

Р


1

Інформатика

1525-1545

Дідошак В.Є.

Інформатика

1525-1545

Дідошак В.Є.

2

Українська мова

1550-1610

Лупашку Л.Р.




3

Українська література

1615-1635

Лупашку Л.Р.




4







5







6







7







8







П

Я

Т

Н

И

Ц

Я


1

Фізика

1500-1520

Гавріленко М.Г.

Фізика

1500-1520

Гавріленко М.Г.

2

Географія

1550-1610

Ленца М.Г.

Географія

1550-1610

Ленца М.Г.

3

Історія України

1615-1635

Іонашку Д.А.

Історія України

1615-1635

Іонашку Д.А.

4

Всесвітня історія

1640-1700

Іонашку Д.А

Всесвітня історія

1640-1700

Іонашку Д.А

5







6







7







8











   Звертаємо вашу увагу на те, що наразі рішення прийняте про навчання в дистанційному форматі на 2 тижні 

Про організацію роботи закладу освіти

 у період обмежувальних протиепідемічних заходів

/20202021/1-a.docx

 

Наказ про відновлення навчально- виховного процесу в ліцеї

/21/56-a_2021_r..docx

Наказ про організацію навчально-виховного роцусу в ліцеї

/21/51-a_2021_r..docx

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти

/20202021/distancijne.pdf

Наказ про організацію роботи закладу загальної середньої освіти в умовах встановленої "червоної зони"

/20202021/63-a.docx

 

                

/20202021/ljubov_do_ukrajinskoji_movi.pdf

Наказ про організацію роботи закладу освіти у період обмежувальних протиепідемічних заходів   з 08 до 24 січня 2021 року

/21/73-a.docx

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Тиждень природничих наук