HUMAN ШКОЛА. Зручні та сучасні інструменти для навчального закладу (система управління навчанням, аналітика, шкільна соцмережа, рефлексія). Безкоштовно для державних ЗЗСО
Всеукраїнська школа онлайн — це платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та
методичної підтримки вчителів
iLEARN. Онлайн курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами, тести, подкасти,
матеріали для самопідготовки
ED-ERA. Проєкт, який створює безкоштовні онлайн-курси (зараз близько 50) та освітній контент широкого спектра з використанням IT (історія, математика, права людини, англійська мова, біологія)
GOOGLE CLASSROOM. Безкоштовний веб-сервіс, створений Google для закладів освіти. Є
мобільний додаток
(перейти)
PROMETHEUS. Близько 100 безкоштовних онлайн-курсів, серед яких курси підготовки до ЗНО, англійської
мови та освіти сучасного вчителя

Дистанційне навчання
Увага !!!
Увага! Їжівський ліцей в період з 10 по 14 жовтня працює в ДИСТАНЦІЙНОМУ форматі
Відповідно до Законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), указу Президента України від 24.02.2022 № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій», листа Міністерства освіти і науки України від 10.10.2022 року № 1/11870-22, наказу Чернівецької обласної військової адміністрації від 10.10.2022 № 143 «Про призупинення очного/змішаного навчання у закладах освіти Чернівецької області», наказу Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної військової адміністрації від 10.10.2022 №222 «Про призупинення очного/змішаного навчання у закладах освіти Чернівецької області», на виконання наказу управління освіти Чернівецької міської ради від 10.10.2022 р. №267 «Про призупинення очного/змішаного навчання у закладах освіти Чернівецької міської територіальної громади», враховуючи ухвалене рішення педагогічної ради №1 від 31.08.2022 р., на підставі наказу МОН від 25.04.2013 р. №466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання», у зв’язку із масовими ракетними ударами по території України, з метою максимального убезпечення всіх учасників освітнього процесу та з метою збереження їх життя та здоров’я, наказом від 10.10.22 р. №138/ОД по Їжівському ліцею призупинено організацію освітнього процесу за ОЧНОЮ формою навчання та в період з 10 по 14 жовтня (включно) 2022 року освітній процес в закладі проводитимиться з використанням технологій ДИСТАНЦІЙНОГО навчання.
УКРАЇНА
ЇЖІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
Чудейської сільської ради
Чернівецького району Чернівецької області
________________________________________________
59033 Чернівецька область, Чернівецький район
с. Їжівці, вул. Головна 68, телефон 65-2-17, e-mail igivci-scool@ukr.net
ДОВІДКА
27.12.2022
Якісне дистанційне навчання в умовах війни: поради директору школи
Відповідно до даних інформаційних класних керівників 1-11 класів в період з 01.09. по 23.12.2022 року у зв’язку з воєнним станом за кордон разом з батьками на час воєнного стану вибули за кордон близько 100 учнів.
З даною категорію учнів учителі предметники провели навчання дистанційно. Робота розпочалася з ознайомлення учнів та їх батьків з методичними рекомендаціями щодо організації освітнього процесу в ЗЗСО під час воєнного стану в умовах дистанційного навчання. Проведено вчителями он-лайн – консультації учнів та батьків з питань проведення дистанційних занять. Були складені вчителями списки учнів по класах та сформовані групи в мережі vібер для розміщення інформацій та здійснення зворот нього зв’язку між учнями та вчителями. У відповідних групах vібер розміщені розклади занять з кожним класом.
Протягом дистанційного навчання вчителі розробляли різноманітні завдання, які розміщаються в групах або в приватних повідомленнях. Вчителі виготовляли також дидактичні матеріали для учнів, презентації, тестові завдання, конспекти уроків, схеми, таблиці, підбирали для учнів інтернет ресурси для різного типу уроків, практичні, лабораторні, контрольні роботи здійснювали через програми Google, Meet, Всеосвіта,, «На уроках» , система готових вправ з можливістю автоматично перевірки знань працювала Микайло О.В., Гавриленко М.Г.
Під час ДН учні виконували різні види завдань:
робота з підручників, відповідно на запитання після параграфа, розв’язування задач, тести , перегляд відео з наступим обговоренням підготовка та захист навчальних проектів. Слід відмітити змістовну дистанційну роботу вчителів Миуайло О.В, Піцул О.Г., Суховерська М.Д., Гавриленко М.Г. Долінської М.Г., Логін Л.І., Лупашку Л.Р.
Рекомендації
Менше оголосити учням завдання для самостійного опрацювання
Надати учням для виконання вправи та завдання, які передбачують психологічне розвантаження, техніку врегулювання емоційного стану учнів
Добирати методи роботи з учнями відповідно до навчального предмету, віку школярів, їхніх інтересів, надати перевагу пошуковим та творчим методам роботи.
Пандемія коронавірусу змусили всіх освітян адаптуватись та перелаштувати свою роботу на дистанційний та змішаний режими. Втім війна в Україні привнесла нові виклики – руйнування шкіл, вимушено переселені учні та педагоги, які навчаються і працюють у нових для себе школах по всій Україні та за її межами, “випадання” з освітнього процесу окремих дітей та цілих класів через повітряні тривоги, бойові дії та інші причини, пов’язані з війною.
Керівництву школи в першому чергу зараз, як ніколи, важливо попри все підтримувати якість освітньої діяльності закладу. Як забезпечити та підтримувати якісне дистанційне навчання в умовах війни.
Ось деякі поради щодо організації дистанційного навчання в умовах війни
1. Зміни до календарно-тематичного планування
В умовах війни та постійних повітряних тривог складно дотримуватись сталого розкладу занять та календарно-тематичного планування. Тому КТП має бути гнучким інструментом в руках вчителя.
Директор ліцею важливо доносить педагогам, що сталі календарно-тематичні плани сьогодні не на часі. Педагог може використовувати свій звичний КТП як основу, а водночас адаптувати та змінювати план, збільшуючи час, наприклад, на повторення матеріалів попереднього року та конкретизацію матеріалу після діагностування (буде особливо корисно на початку навчального року).
Кожному вчителю -переметнику календарно-тематичному плані варто:
обрати теми, які можна перенести на самостійне опрацювання учнями (доцільно сюди включати теми, з яких наявні якісні ресурси);
ущільнити теми, простіші для засвоєння, і навпаки – визначити ті, що потребують детальнішого вивчення;
визначити теми, що вивчаються вперше і без яких неможливе засвоєння подальшого матеріалу.
Це допоможе вчителю більш гнучко використовувати календарно-тематичний план в умовах війни.
2. Єдина навчальна платформа
Тривале дистанційне навчання має відбуватись із застосуванням спеціальної онлайн-платформи. Аби дітям та педагогам було комфортно і зрозуміло, важливо, щоб така платформа була єдиною для всієї школи. Це може бути, наприклад, Google Classroom, Moodle або ж розроблена на замовлення закладу освіти платформа. Вчителям у свою чергу важливо надавати зворотний зв’язок учням та налагодити систему оцінювання через чіткі критерії, терміни виконання завдань та запровадження дедлайнів.
Враховуючи те, що дистанційне навчання як освітня технологія потребує системного підходу, школам варто розпочати розроблення повноцінних дистанційних курсів з основних навчальних предметів для 5-11 класів. Перевага повноцінних курсів над наборами навчальних матеріалів у структурованості, покроковому супроводі самостійної роботи учня, наявності системного зворотного зв’язку.
Такі курси можна використовувати під час змішаного навчання, вимушеного дистанційного навчання, для системного застосування технології навчання “Перевернутий клас”.
Наявність таких курсів дасть змогу також відкривати класи з дистанційною формою здобуття освіти, актуальність яких зростає.
В умовах війни організувати змішане навчання може бути складно, втім є інші моделі його організації, які стосуються переважно методів навчання. Усі моделі розподілу навчального часу заняття на синхронний та асинхронний режими є моделями змішаного навчання.
Одним з ефективних методів є “Перевернутий клас”, що стимулює учнів бути активними учасниками освітнього процесу. Для навчання учнів в асинхронному режим можуть застосовуватися діяльнісні методи навчання, покрокові інструкції для самостійної роботи.
4. Діяльнісні методи навчання
Забезпечити різноманітність пізнавальної діяльності та зацікавити учнів педагогу допоможуть проєктні, пошукові, дослідницькі завдання. Як правило, основна частина таких завдань виконується учнями в асинхронному режимі.
Одним з різновидів організації такого навчання може бути системне застосування технології “Перевернутий клас”, що передбачає надання учням завдань для ознайомлення ними з новим матеріалом до того, як його пояснюватиме вчитель на уроці. Це може бути перегляд відео, розбір практичних проблемних ситуацій, опрацювання навчального тексту та перетворення його в іншу форму – таблицю, інфографіку графіки, діаграми, тести тощо. У такому випадку роль учителя і сам формат уроку змінюється. Учитель створює умови для того, щоб підвищувати активність учнів на уроці. Вчитель з дітьми на уроці можуть обговорювати питання, які сформулювали учні після перегляду відео, разом створювати ментальну карту, моделювати, дискутувати тощо. При цьому опановувати новий матеріал варто лише після обговорення виконаних завдань, зворотного зв’язку від педагога або взаємооцінювання виконаних завдань.
Запропонована модель є варіантом змішаного навчання, оскільки учні половину матеріалу опрацьовують у дистанційному форматі самостійно.
5. Самостійне опрацювання матеріалу
Самостійне опанування учнями матеріалу під час дистанційного навчання в умовах війни має свої особливості.
Педагогу варто розділити матеріал на логічні тематичні блоки. Це допоможе дітям навчатися самостійно. Разом з тим вчителям важливо надавати дітям максимально чіткі інструкції щодо опанування кожного блоку матеріалу та критерії для самостійного оцінювання результату.
Важливо пам’ятати, що самостійна робота повинна мати чітке матеріальне втілення – продукт. Це може бути таблиця, графіки, понятійне поле, текст іншого стилю, інфографіка, малюнок, низка виконаних вправ тощо. Завдання можуть стосуватися як усього обсягу матеріалу, так і його частини.
Усні традиційні завдання (переказ матеріалу чи відповіді на питання) є неефективними для самостійного навчання.
6. Відстеження динаміки навчальних досягнень
Не дивлячись на війну, відстежувати навчальні досягнення учнів важливо і необхідно. Для цього вчителям варто розробити завдання для діагностики. Зробити це педагоги можуть, добираючи завдання за темами та очікуваними результатами. Разом з тим кожен вчитель з власного досвіду знає, які є “чутливі” точки засвоєння тієї чи іншої теми. Насамперед їм необхідно приділяти найбільше уваги, включати такі завдання до діагностичних робіт.
Відстеження динаміки навчальних досягнень учнів дасть змогу педагогам вчасно діагностувати можливі освітні втрати та вчасно на них реагувати. Для діагностування освітніх втрат варто у першу чергу визначити пропущені теми, розробити завдання для оцінювання навчальних досягнень, проаналізувати результати. Після цього – розробити плани подолання освітніх втрат: колективні, групові або індивідуальні. Такі плани можуть включати самостійну роботу учня, консультації вчителя, виконання завдань у групах.
7. Співпраця з батьками
Співпраця педагогів з батьками – важлива складова успіху та якості дистанційного навчання учнів. Втім варто пам’ятати, що співпраця не означає перекладання на батьків роз’яснення матеріалу чи виконання завдань. Тут важливою є роль вчителя. Батьки ж зі свого боку можуть мотивувати дітей, підтримувати їх та допомагати організувати самостійну роботу, створити умови для самоконтролю і само оцінювання.
В умовах дистанційного навчання найбільше уваги слід приділити співпраці з батьками учнів початкової школи, оскільки саме вони організовуватимуть навчання своїх дітей, принаймні у перші місяці. Варто розповісти, як відбуватиметься навчання, узгодити розклад навчальних занять , роз’яснити, як працювати з навчальними платформами та платформами для організації відео конференцій, як поводитися самим та допомогти дітям у випадку повітряної тривоги. Батькам також варто надати доступ до онлайн-платформи, через яку здійснюється дистанційне навчання.
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
+
|
|
1-А |
1-Б |
|
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
|
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Укр..мова ( усний курс) |
1500-1520 |
Луган В.В. |
Рум.мова (навч грамоти) |
1500-1520 |
Фрунза Д.В. |
|
2 |
|
|
|
Рум.мова (навч грамоти) |
1525-1545 |
Фрунза Д.В. |
|
|
3 |
|
|
|
Математика |
1550-1610 |
Фрунза Д.В. |
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Франццузька мова |
1500-1520 |
Кукуруз М.К. |
Франццузька мова |
1500-1520 |
Кукуруз М.К. |
|
2 |
|
|
|
Укр..мова ( усний курс) |
1525-1545 |
Фрунза Д.В. |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Математика |
1500-1520 |
Луган В.В. |
|
|
|
|
2 |
Рум.мова (навч грамоти) |
1525-1545 |
Луган В.В. |
|
|
|
|
|
3 |
Рум.мова (навч грамоти) |
1550-1610 |
Луган В.В. |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Музичне мистецто |
1500-1520 |
Луган В.В. |
Я досліджую світ |
1500-1520 |
Фрунза Д.В. |
|
2 |
Образ.мистецтво |
1525-1545 |
Луган В.В. |
|
|
|
|
|
3 |
Дизайн і технології |
1550-1610 |
Луган В.В. |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Я досліджую світ |
1500-1520 |
Луган В.В. |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
2-А |
2-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Математика |
1500-1520 |
Фаркаш В.Є. |
Рум.літературне читання |
1500-1520 |
Грозаву М.М. |
2 |
Я досліджую світ |
1525-1545 |
Фаркаш В.Є. |
Математика |
1525-1545 |
Грозаву М.М. |
|
3 |
|
|
|
Румунська мова |
1550-1610 |
Грозаву М.М. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Французька мова |
1525-1545 |
Кукуруз М.К. |
Французька мова |
1525-1545 |
Кукуруз М.К. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Укр..мова (навч.грамоти) |
1500-1520 |
Фаркаш В.Є. |
Укр. мова (навч.гамоти) |
1500-1520 |
Лук’я Н.В. |
2 |
Укр..мова (навч.грамоти) |
1525-1545 |
Фаркаш В.Є. |
Укр. мова (навч.гамоти) |
1525-1545 |
Лук’я Н.В. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Рум.літературне читання |
1500-1520 |
Фаркаш В.Є. |
Я досліджую світ |
1500-1520 |
Грозаву М.М. |
2 |
Румунська мова |
1525-1545 |
Фаркаш В.Є. |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
3-А |
3-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Рум.літератур.читання |
1500-1520 |
Влад О.І. |
|
|
|
2 |
математика |
1525-1545 |
Влад О.І. |
|
|
|
|
3 |
Я досліджую світ |
1550-1610 |
Влад О.І. |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Укр. мов та літ.( інт.к) |
1550-1610 |
Оброчан Н.К |
Укр. мов та літ.( інт.к) |
1550-1610 |
Оброчан Н.К |
2 |
Укр. мов та літ.( інт.к) |
1615-1635 |
Оброчан Н.К |
Укр. мов та літ.( інт.к) |
1615-1635 |
Оброчан Н.К |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Румунська мова |
1500-1520 |
Влад О.І. |
Математика |
1500-1520 |
Божеску М.П. |
2 |
|
|
|
Я досліджую світ |
1525-1545 |
Божеску М.П. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
|
|
|
Рум.літер.читання |
1500-1520 |
Божеску М.П. |
2 |
|
|
|
Румунська мова |
1525-1545 |
Божеску М.П. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Французька мова |
1525-1545 |
Кукуруз М.К. |
Французька мова |
1525-1545 |
Кукуруз М.К. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
4-А |
4-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Французька мова |
1550-1610 |
Кукуруз М.К. |
Французька мова |
1550-1610 |
Кукуруз М.К. |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Рум.літер.читання |
1500-1520 |
Беркович О.М. |
Українська мова |
1525-1545 |
Лук’я Н.В. |
2 |
Я досліджую світ |
1525-1545 |
Беркович О.М. |
Укр.літ.читання |
1550-1610 |
Лук’я Н.В. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
|
|
|
Математика |
1525-1545 |
Влад В.К. |
2 |
|
|
|
Румунська мова |
1550-1610 |
Влад В.К. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Укр. літ. читання |
1500-1520 |
Беркович О.М. |
|
|
|
2 |
Румунська мова |
1525-1545 |
Беркович О.М. |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
\П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Українська мова |
1500-1520 |
Беркович О.М. |
Я досліджую світ |
1525-1545 |
Влад В.К. |
2 |
Математика |
1525-1545 |
Беркович О.М. |
Рум.літер.читання |
1550-1610 |
Влад В.К. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
5-А |
5-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Румунська мова |
1525-1545 |
Дідошак О.Д. |
Румунська мова |
1500-1520 |
Скрипа В.Г. |
2 |
Література |
1550-1610 |
Дідошак О.Д. |
Література |
1525-1545 |
Скрипа В.Г. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Українська мова |
1525-1545 |
Логін К.В. |
Українська мова |
1500-1520 |
Лупашку Л.Р. |
2 |
Укр.літ.читання |
1550-1610 |
Логін К.В. |
Укр.літ.читання |
1525-1545 |
Лупашку Л.Р. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Інформатика |
1500-1520 |
Дідошак В.Є. |
Інформатика |
1500-1520 |
Дідошак В.Є. |
2 |
Математика |
1525-1545 |
Долінська М.Г. |
Математика |
1525-1545 |
Долінська М.Г. |
|
3 |
Правознавство |
1550-1610 |
Харітеску М.М. |
Правознавство |
1550-1610 |
Харітеску М.М. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Історія |
1525-1545 |
Іонашку М.І. |
Історія |
1525-1545 |
Іонашку М.І. |
2 |
Французька мова |
1550-1610 |
Суховерська М.Д. |
Французька мова |
1550-1610 |
Суховерська М.Д. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
6-А |
6-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Інформатика |
1500-1520 |
Дідошак В.Є. |
Інформатика |
1500-1520 |
Дідошак В.Є. |
2 |
Французька. мова |
1525-1545 |
Кукуруз М.К. |
Французька. мова |
1525-1545 |
Кукуруз М.К. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Румунська мова |
1500-1520 |
Ігнатеску Л.К. |
|
|
|
2 |
Література |
1525-1545 |
Ігнатеску Л.К. |
Українська літ. |
1525-1545 |
Лупашку Р.В. |
|
3 |
Біологія |
1550-1610 |
Микайло О.В. |
Біологія |
1550-1610 |
Микайло О.В. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Українська мова |
1525-1545 |
Логін К.В. |
Українська мова |
1500-1520 |
Лупашку Л.Р. |
2 |
Українська літ |
1550-1610 |
Логін К.В. |
Математика |
1550-1610 |
Долінська М.Г. |
|
3 |
Географія |
1615-1635 |
Киселиця Р.Н. |
Географія |
1615-1635 |
Киселиця Р.Н. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Математика |
1525-1545 |
Долінська М.Г. |
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Історія |
1550-1610 |
Бружа О.В. |
Румунська мова |
1500-1520 |
Дідошак О.Д. |
2 |
|
|
|
Література |
1525-1545 |
Дідошак О.Д. |
|
3 |
|
|
|
Історія |
1550-1610 |
Бружа О.В. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
7-А |
7-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Українська .літер. |
1500-1520 |
Логін К.В. |
Румунська мова |
1500-1520 |
Логін Л.І. |
2 |
|
|
|
Література |
1525-1545 |
Логін Л.І. |
|
3 |
|
|
|
Географія |
1550-1610 |
Лупашку Р.В. |
|
4 |
|
|
|
Історія України |
1615-1635 |
Іонашку М.І. |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Істрія України |
1525-1545 |
Іонашку О.В. |
|
|
|
2 |
Вс. Історія |
1550-1610 |
Іонашку О.В. |
|
|
|
|
3 |
Біологія |
1615-1635 |
Микайло О.В. |
Біологія |
1615-1635 |
Микайло О.В. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Фізика |
1525-1545 |
Киселиця Р.Н. |
Фізика |
1525-1545 |
Киселиця Р.Н. |
2 |
Французька. мова |
1550-1610 |
Кукуруз М.К. |
Вс. Історія |
1550-1610 |
Іонашку М.І. |
|
3 |
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Українська мова |
1500-1520 |
Логін К.В. |
Українська мова |
1500-1520 |
Лупашку Л.Р. |
2 |
Румунська мова |
1525-1545 |
Лупашку Р.В. |
Українська .літер. |
1525-1545 |
Лупашку Л.Р. |
|
3 |
Література |
1550-1610 |
Лупашку Р.В. |
Алгебра |
1615-1635 |
Влад В.К. |
|
4 |
Алгебра |
1615-1635 |
Влад В.К. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Хімія |
1525-1545 |
Харітеску М.М. |
Французька. мова |
1500-1520 |
Суховерська М.Д. |
2 |
Геометрія |
1550-1610 |
Влад В.К. |
Хімія |
1525-1545 |
Харітеску М.М. |
|
3 |
|
|
|
Геометрія |
1550-1610 |
Влад В.К. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
8-А |
8-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Географія |
1550-1610 |
Ленці М.Г. |
Українська мова |
1525-1545 |
Логін К.В. |
2 |
|
|
|
Українська літ. |
1550-1610 |
Логін К.В. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Українська мова |
1500-1520 |
Піцул О.Г. |
Біологія |
1550-1610 |
Микайло О.В. |
2 |
Українська літ. |
1525-1545 |
Піцул О.Г. |
|
|
|
|
3 |
Біологія |
1550-1610 |
Микайло О.В. |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Алгебра |
1500-1520 |
Долінська М.Г. |
Румунська мова |
1525-1545 |
Ігнатеску Л.К. |
2 |
Французька мова |
1525-1545 |
Кукуруз М.К. |
Література |
1550-1610 |
Ігнатеску Л.К. |
|
3 |
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Румунська мова |
1500-1520 |
Логін Л.І. |
Географія |
1525-1545 |
Киселиця Р.Н. |
2 |
Література |
1525-1545 |
Логін Л.І. |
Геометрія |
1550-1610 |
Долінська М.Г. |
|
3 |
Геометрія |
1550-1610 |
Долінська М.Г. |
Фізика |
1615-1635 |
Киселиця Р.Н. |
|
4 |
Фізика |
1615-1635 |
Киселиця Р.Н. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Історія України |
1500-1520 |
Іонашку О.В. |
Історія України |
1500-1520 |
Іонашку О.В. |
2 |
Вс. Історія |
1525-1545 |
Іонашку О.В. |
Вс. Історія |
1525-1545 |
Іонашку О.В. |
|
3 |
Хімія |
1550-1610 |
Харітеску М.М. |
Хімія |
1550-1610 |
Харітеску М.М. |
|
4 |
|
|
|
Французька. мова |
1615-1635 |
Суховерська М.Д. |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
|
|
||||
9-А |
час |
учитель |
9-Б |
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
Румунська мова |
1525-1545 |
Ігнатеску Л.К. |
2 |
|
|
|
Література |
1550-1610 |
Ігнатеску Л.К. |
|
3 |
|
|
|
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
|
4 |
Правознавство |
1640-1700 |
Іонашку Д.А |
Правознавство |
1640-1700 |
Іонашку Д.А |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Алгебра |
1500-1520 |
Гавриленко М.Г. |
Алгебра |
1500-1520 |
Гавриленко М.Г. |
2 |
Геометрія |
1525-1545 |
Гавриленко М.Г. |
Геометрія |
1525-1545 |
Гавриленко М.Г. |
|
3 |
Географія |
1550-1610 |
Ленца М.Г. |
Географія |
1550-1610 |
Ленца М.Г. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Історія України |
1525-1545 |
Лук’ян Н.В. |
Історія України |
1525-1545 |
Лук’ян Н.В. |
2 |
Румунська мова |
1550-1610 |
Логін Л.І. |
Українська мова |
1550-1610 |
Лупашку Л.Р. |
|
3 |
Література |
1615-1635 |
Логін Л.І. |
Українська література |
1615-1635 |
Лупашку Л.Р. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Вс. Історія |
1500-1520 |
Лук’ян Н.В. |
Вс. Історія |
1500-1520 |
Лук’ян Н.В. |
2 |
Українська мова |
1525-1545 |
Піцул О.Г. |
Хімія |
1615-1635 |
Харітеску М.М. |
|
3 |
Українська література |
1550-1610 |
Піцул О.Г. |
|
|
|
|
4 |
Хімія |
1615-1635 |
Харітеску М.М. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Фізика |
1525-1545 |
Киселиця Р.Н. |
Фізика |
1525-1545 |
Киселиця Р.Н. |
2 |
Франц. мова |
1550-1610 |
Кукуруз М.К. |
Франц. мова |
1550-1610 |
Кукуруз М.К. |
|
3 |
Біологія |
1615-1635 |
Микайло О.В. |
Біологія |
1615-1635 |
Микайло О.В. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
10-А |
10-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Хімія |
1500-1520 |
Харітеску М.М. |
Хімія |
1500-1520 |
Харітеску М.М. |
2 |
Вс. Історія |
1525-1545 |
Іонашку М.Г. |
Вс. Історія |
1525-1545 |
Іонашку М.Г. |
|
3 |
Біологія |
1550-1610 |
Микайло О.В. |
Біологія |
1550-1610 |
Микайло О.В. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Алгебра |
1525-1545 |
Долінська М.Г. |
Рум мова та літ.(інтегр.) |
1500-1520 |
Логін Л.І. |
2 |
Зарубіжна література |
1615-1635 |
Логін Л.І. |
Алгебра |
1525-1545 |
Долінська М.Г. |
|
3 |
|
|
|
Українська література |
1550-1610 |
Піцул О.Г. |
|
4 |
|
|
|
Зарубіжна література |
1615-1635 |
Логін Л.І. |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Українська мова |
1500-1520 |
Логін К.В. |
Українська мова |
1500-1520 |
Піцул О.Г. |
2 |
Франц. мова |
1525-1545 |
Суховерська М.Д |
Франц. мова |
1525-1545 |
Суховерська М.Д |
|
3 |
Історія України |
1550-1610 |
Лук’ян Н.В. |
Історія України |
1550-1610 |
Лук’ян Н.В. |
|
4 |
Геометрія |
1615-1635 |
Долінська М.Г. |
Геометрія |
1615-1635 |
Долінська М.Г. |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Рум. мова та літ (інтегр.) |
1500-1520 |
Ігнатеску Л.К. |
Географія |
1550-1610 |
Ленца М.Г. |
2 |
Українська література |
1525-1545 |
Логін К.В. |
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
|
3 |
Географія |
1550-1610 |
Ленца М.Г. |
|
|
|
|
4 |
Інформатика |
1615-1635 |
Дідошак В.Є. |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Фізика |
1525-1545 |
Гавріленко М.Г. |
Фізика |
1525-1545 |
Гавріленко М.Г. |
2 |
Громадянська освіта |
1550-1610 |
Іонашку О.В. |
Громадянська освіта |
1550-1610 |
Іонашку О.В. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ліцею
____________О.В.Іонашку
Графік консультацій учнів Їжівського ліцею,
які навчаються дистанційно у 2022/2023 н.р.
|
|
11-А |
11-Б |
||||
|
час |
учитель |
|
час |
учитель |
||
П О Н Е Д І Л О К |
1 |
Франц. мова |
1525-1545 |
Суховерська М.Д |
Франц. мова |
1525-1545 |
Суховерська М.Д |
2 |
Алгебра |
1550-1610 |
Гавріленко М.Г. |
Алгебра |
1550-1610 |
Гавріленко М.Г. |
|
3 |
Геометрія |
1615-1635 |
Гавріленко М.Г. |
Геометрія |
1615-1635 |
Гавріленко М.Г. |
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
В І В Т О Р О К |
1 |
Хімія |
1525-1545 |
Харітеску М.М. |
Хімія |
1525-1545 |
Харітеску М.М. |
2 |
Зарубіжна література |
1550-1610 |
Логін К.В. |
Зарубіжна література |
1550-1610 |
Логін К.В. |
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
С Е Р Е Д А
|
1 |
Зарубіжна література |
1500-1520 |
Логін Л.І. |
Рум мова та літ.(інтегр.) |
1500-1520 |
Ігнатеску Л.К. |
2 |
Біологія |
1525-1545 |
Микайло О.В. |
Біологія |
1525-1545 |
Микайло О.В. |
|
3 |
|
|
|
Українська мова |
1550-1610 |
Піцул О.Г. |
|
4 |
|
|
|
Українська література |
1615-1635 |
Піцул О.Г. |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ч Е Т В Е Р
|
1 |
Інформатика |
1525-1545 |
Дідошак В.Є. |
Інформатика |
1525-1545 |
Дідошак В.Є. |
2 |
Українська мова |
1550-1610 |
Лупашку Л.Р. |
|
|
|
|
3 |
Українська література |
1615-1635 |
Лупашку Л.Р. |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
П Я Т Н И Ц Я
|
1 |
Фізика |
1500-1520 |
Гавріленко М.Г. |
Фізика |
1500-1520 |
Гавріленко М.Г. |
2 |
Географія |
1550-1610 |
Ленца М.Г. |
Географія |
1550-1610 |
Ленца М.Г. |
|
3 |
Історія України |
1615-1635 |
Іонашку Д.А. |
Історія України |
1615-1635 |
Іонашку Д.А. |
|
4 |
Всесвітня історія |
1640-1700 |
Іонашку Д.А |
Всесвітня історія |
1640-1700 |
Іонашку Д.А |
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
Звертаємо вашу увагу на те, що наразі рішення прийняте про навчання в дистанційному форматі на 2 тижні
Про організацію роботи закладу освіти
у період обмежувальних протиепідемічних заходів
Наказ про відновлення навчально- виховного процесу в ліцеї
Наказ про організацію навчально-виховного роцусу в ліцеї
Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Наказ про організацію роботи закладу загальної середньої освіти в умовах встановленої "червоної зони"
/20202021/ljubov_do_ukrajinskoji_movi.pdf
Наказ про організацію роботи закладу освіти у період обмежувальних протиепідемічних заходів з 08 до 24 січня 2021 року
Немає коментарів:
Дописати коментар