Новини - цікаво для всіх

Результати моніторингу якості освіти



                     Результати моніторингу якості освіти

 




УКРАЇНА

ЇЖІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Чудейської сільської ради

Чернівецького району Чернівецької області

________________________________________________

59033 Чернівецька область, Чернівецький район

с. Їжівці, вул. Головна 68, телефон 65-2-17, e-mail igivci-scool@ukr.net



НАКАЗ


28.10.2022 № 2-од

Про класно- узагальнюючий

контроль у 7-х класах



Протягом жовтня 2022 року, відповідно до плану освітньої діяльності ліцею

на 2022/2023 навчальний рік, було проведено класно- узагальнюючий контроль у 7-х класах вивчено шкільного режиму.

Мета контролю: вивчення рівня загальноосвітньої підготовки, працездатності учнів, виконання режиму ліцею та єдиних вимог на уроках, створення найкращих умов для збереження і максимального розвитку в учнів якостей творчої особистості.

Завдання контролю:

  • перевірка виконання робочого навчального плану, виконання навчальних програм із предметів інваріантної та варіативної складової;

  • вивчення рівня загальноосвітньої підготовки, працездатності учнів 7-х класів;

  • вивчення ефективності освітнього процесу в 7-х класах;

  • перевірка дотримання вчителями предметниками єдиних вимог до учнів та виконання єдиного орфографічного режиму;

  • дослідження рівня педагогічної культури та рівня сприяння розвитку розумової культури та діяльності учнів.

У процесі класно-узагальнюючого контролю встановлено, що уроки в 7-х класах проводилися згідно з розкладом, складеним на основі робочого навчального плану для 7 класу.

Як свідчить педагогічна характеристика 7-А класу, подана класним керівником Лупашку Л.Р. учні слабо ставляться до навчання.

У 7-А класі навчається 17учнів, з них 9хлопців та 8 дівчини. На уроках більшість учні не виявляють наполегливість у здобутті знань, не проявляють здоровий інтерес до всього нового, добре сприймають емоційне, зацікавлене ставлення вчителя.

Переважна більшість семикласників мало прагнуть до нових знань, повільно включаються в навчальний процес, слабо готуються до уроків, не запізнюються, тобто намагаються не порушувати навчальну дисципліну.

У 25% учнів позитивна навчальна мотивація, вони об'єктивно оцінюють свої сильні та слабкі сторони, здатні виділити й пояснити, чому одні навчальні предмети для них є цікавими, а інші - складними, що допомагає, а що заважає їм добре вчитися.

31% учнів 7-А класу у своїй діяльності зорієнтовані на зовнішню мотивацію, тобто на різні зовнішні обставини, цілі оточуючих людей: батьків, учителів та інших важливих у житті дитини осіб. Середній рівень шкільної адаптації мають 57% учнів класу. Високий рівень шкільної адаптації (абсолютна комфортність) притаманний 12% учнів класу.

Відповідно до вікових та індивідуально-психологічних особливостей у школярів 7-го класу провідною стає суспільно-корисна діяльність, яка включає в себе усі види взаємодії з оточуючими: навчально-пізнавальну діяльність на уроках, спілкування в різноманітних ситуаціях шкільного життя, участь у позаурочних заходах. 42% учнів 7-А класу мають яскраво виражені фізкультурно-спортивні здібності та інтереси, 25% - філологічні, 15% - емоційно-образотворчі здібності, 10% - артистичні, по 6% - математичні та музичні, 4% - конструкторсько-технічні, 14% - організаторські інтереси та здібності. Провідною є спрямованість дітей на налагодження продуктивної взаємодії з оточуючими, мобільність їхніх інтересів й уподобань

Окремі учні 7-А класу не є соціально адаптованими, Карп А, Фрунза І, Юрическу Ф., Фрунза Г. вони не додержуються внутрішні правил поведінки для учнів мають позитивні контакти з іншими учнями ліцею . У цілому в класі переважає сприятливий для розвитку, навчання й виховання учнів психологічний мікроклімат. Класний керівник користується повагою та високим авторитетом як у дітей, так і батьків, між ними склалися позитивні, теплі, довірливі стосунки.

Як свідчить педагогічна характеристика 7-Б інклюзивного класу, подана класним керівником Харитеску М.М., учні досить серйозно ставляться до навчання.. У 7-Б класі навчається 27 учнів, з них 18 хлопців та 12 дівчат. Рівень загального розвитку учнів класу достатній. уроках як середній, як і швидкість перебігу розумових процесів.

На уроках не всі учні однаковою мірою активні та наполегливі у здобутті нових знань, здатні проявляти здоровий інтерес до всього нового, але більшість активні та наполегливі добре сприймають емоційне, зацікавлене ставлення вчителя та намагаються покращити свої навчальні успіхи.

Учні 7-Б класу є соціально адаптованими, тобто мають друзів не тільки в класі, а й позитивні контакти з іншими учнями ліцею. У закладі діти відчувають себе комфортно, впевнено, в безпеці.

У цілому в класі переважає сприятливий для розвитку, навчання й виховання учнів психологічний мікроклімат. Класний керівник користується повагою та авторитетом як у дітей, так і батьків, між ними склалися позитивні, доброзичливі стосунки.

Відповідно до вікових та індивідуально-психологічних особливостей у школярів 7-го-5-го класу провідною стає суспільно-корисна діяльність, яка включає в себе усі види взаємодії з оточуючими: навчально-пізнавальну діяльність на уроках, спілкування в різноманітних ситуаціях шкільного життя, участь у позаурочних заходах.

Переважна більшість семикласників активно прагнуть до нових знань, швидко включаються в навчальний процес, ретельно готуються до уроків, не запізнюються, намагаються не порушувати навчальну дисципліну. У 31% учнів класу домінує візуальний тип сприймання зовнішньої інформації, по 25 % учнів мають аудіальний та сензитивний тип сприймання інформації, 16% - візуально-аудіальний тип сприйняття інформації та 3% - візуально-сензитивний. Один учень охоплений інклюзивною формою навчання.

75 % учнів класу мають позитивну навчальну мотивацію, об'єктивно оцінюють свої сильні та слабкі сторони, здатні виділити й пояснити, чому одні навчальні предмети для них є цікавими, а інші - складними, а що заважає їм добре навчатися. 52% учнів 7-Б класу у своїй діяльності зорієнтовані на зовнішню мотивацію, тобто на різні зовнішні обставини, цілі оточуючих людей: батьків, учителів та інших важливих у житті дитини осіб. Середній рівень шкільної адаптації мають 38% учнів класу. Високий рівень шкільної адаптації (абсолютна комфортність) притаманний 10% учнів класу.

Провідними мотивами навчання учнів 7-Б класу є самовиховання (55%), професійно- ціннісні мотиви (39%), комунікативні (50%) та позиційні (10%). Хоча серед колегіантів відсутні ситуаційні мотиви (навчання для когось, під примусом, тиском), але й навчально- пізнавальні мотиви як провідні проявляються лише у 37%, що притаманно підлітковому віку. Аналіз складових мотиваційної готовності засвоювати нове свідчить про те, що у 57%

учнів позитивна навчальна мотивація, вони із задоволенням підкреслюють свої сильні сторони, а 43% підлітків впевнено заявляють про відсутність у себе негативних якостей. 44% дітей у класі – учні з високим рівнем домагань і високим рівнем самооцінки. Практично усі підлітки зазначають, чому одні навчальні предмети для них є цікавими (42% - українська мова та література), румунська мова та література 51% складними (60% - алгебра). Допомагає навчатися те, що вчителі цікаво та добре пояснюють навчальний матеріал. 60% учнів відверто зізнаються, що їм нічого не заважає добре навчатися.

24% учнів 7-Б класу мають яскраво виражені фізкультурно-спортивні та музичні здібності та інтереси, 21% - філологічні, 27% - емоційно-образотворчі здібності, 6% - артистичні, 3% - математичні та конструкторсько-технічні, 15% - організаторські, 12 % -комунікативні інтереси та здібності. Провідною є спрямованість дітей на налагодження продуктивної взаємодії з оточуючими, мобільність їхніх інтересів й уподобань.

Під час класно-узагальнюючого контролю 7-х класів відвідано уроки історії (вчителі Іонашку О.В.,Іонашку М.І.) румунської мови (вчитель Логін Л.І.), біології (вчитель Микайло О.В..), фізики (вчитель Гавриленко М.Г.), Французької мови (вчителі Суховерська М.Д., Кукуруз М.К.), української мови та літератури (вчителі Піцул О.Г., Логін К.В., Лупашку Л.Р.), фізкультури (вчитель Іонашкук Г.Д.). Усі уроки були різних типів та високого рівня ефективності. Вчителі відповідно до мети й завдань уроку здійснювали мотивацію навчальної діяльності, емоційну підготовку учнів до роботи. У вчителів Микайло О.В., Логін Л.І.,Іонашку О.В., спостерігається надзвичайно високий темп навчальної діяльності, швидка зміна видів діяльності, що відповідає психологічним особливостям саме цих класів.

Варто зазначити, вчителями-предметниками повною мірою реалізовано всі потенційні можливості для достатнього рівня ефективності освітнього процесу, що суттєво впливає на рівень підготовки учнів 7-х класів. Відповідно до мети й завдань уроку вчителі здійснювали мотивацію навчальної діяльності на кожному етапі уроку, спостерігалась емоційна підготовка учнів до роботи, своєчасність переходу від одного виду діяльності до іншого.

Домашні завдання, які отримали учні, відповідають програмі та рівню їхнього розвитку. Оцінювання рівня навчальних досягнень учнів проводилося на всіх етапах, виставлені бали мотивувалися.

При перевірці дотримання єдиних вимог до учнів та виконання орфографічного режиму встановлено, що вчителі в основному ставлять єдині вимоги перед учнями.

Разом із тим варто зазначити, що в деяких учнів недостатньо сформовані організаційні вміння, а саме: організувати своє робоче місце, щоб мати все необхідне до уроку, неякісне та несвоєчасне виконання домашніх робіт, не всі учні вчасно приєднуються до онлайн-уроків.

Виходячи з вищезазначеного


НАКАЗУЮ:


Головам професійних педагогічних працівників :

на засіданнях ПСПП проаналізувати результати класно-узагальнюючого контролю у 7-х класах, скоригувати методику викладання навчальних предметів з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

Учителям предметникам:

продовжити роботу по розвитку інтелектуального потенціалу та життєвих компетентностей ліцеїстів;

урізноманітнювати форми і методи роботи на уроках із метою зацікавлення ними учнів;

з метою розвантаження семикласників задавати домашнє завдання для групи учнів індивідуально-випереджального характеру;

приділяти увагу творчим здібностям учнів, розвивати дивергентне, креативне мислення, запроваджувати інноваційні технології та інтерактивні методи навчання;

працювати над формуванням у семикласників свідомої навчальної мотивації, прагненням навчатися заради знань та успішного здійснення життєвих цілей;

активно залучати здібних учнів до участі у Всеукраїнських олімпіадах, інтелектуальних та творчих конкурсах, турнірах тощо;

спланувати поповнення навчальної бази предметних кабінетів, оптимальної для виконання навчальних програм.

Класним керівникам Лупашку Р.В., Харитеску М.М.

продовжити роботу над виробленням в учнів культури самоорганізації праці;

постійно проводити роботу по превентивному вихованню;


тримати тісний зв’язок із батьками контролювати присутність учнів на уроках;

залучати батьків до участі у житті класу, ліцею з метою формування педагогіки партнерства;

до 20.12.2022 року зустрітися з батьками учнів, які мають середній рівень навчальних досягнень із окремих предметів та проблеми із підготовкою домашніх завдань, не систематичним відвідуванням уроків та виконанням практичних завдань під час навчання з використанням дистанційних технологій, для визначення шляхів подолання недоліків.

Практичному психологу ліцею (Іонашку Д.А.):

протягом ІІ семестру 2022/2023 н.р. провести моніторинг досліджуваних питань;

провести заняття з підвищення самооцінки в учнів, які мають початковий та середній рівень навчальних досягнень із окремих предметів, проблеми з підготовкою домашніх завдань тощо;

включити до плану роботи психолого-педагогічного семінару на ІІ семестр 2022/2023 н.р. заняття для педагогів ліцею із ознайомлення з методами конструктивного спілкування, стратегіями поведінки в конфліктних ситуаціях, особливостями характеру й темпераменту;

спланувати та провести тренінги конструктивного спілкування для учнів;

протягом ІІ семестру 2022/2023 навчального року спланувати та провести заняття по розвитку комунікативних та організаційних схильностей учнів.






Директор ліцею О.В.Іонашку







УКРАЇНА

ЇЖІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Чудейської сільської ради

Чернівецького району Чернівецької області

________________________________________________

59033 Чернівецька область, Чернівецький район

с. Їжівці, вул. Головна 68, телефон 65-2-17, e-mail igivci-scool@ukr.net




Довідка про стан викладання біології у 6-11 -х та курсу «Пізнаємо природу» у 5-х класів


Відповідно до річного плану роботи ліцею на 2022/2023 н.р. а саме розділу «Внутрішньо шкільний контроль». про стан викладання біології та конкурсу «Пізнаємо природу» протягом жовтня 2022 р дирекцією ліцею в складі директора Іонашку О.В. та заступника директора з навчально – виховної роботи Дідошак О.Д. вивчено стан викладання біології у 6-11 –х класах та курсу «Пізнаємо природу» у 5-х класах.

Викладання біології та курсу «Пізнаємо природу» в ліцеї здійснюють 2 вчителя: Микайло О.В, (вчитель методист І категорія) та Харітеску М.М.

( І категорія) . Вчителі вчасно, згідно графіку проходили курсову перепідготовку в «Чернівецький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» за накопичувальну системою (30 годин) та курс НУШ.

Викладання біології та курсу «Пізнаємо природу» здійснюється відповідно освітніх програм закладів загальної середньої освіти, який передбачає реалізацію освітніх галузей Базового навчального плану:

5 класи – Модельна навчальна програма інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» для 5-6 класів. ЗЗСО розроблена відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» (2020), Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня № 898.

6-9 класи:

Програма з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.

10-11 класи:

Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти «Біологія і екологія», рівень стандарту, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України №1407 від 23.10.2017 року.

Календарно-тематичне планування вчителів складено з врахуванням програмових вимог. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з біології та курсу «Пізнаємо природу».

Учні 6- 11 класів на 100% забезпечені нині діючими підручниками. Слід відмітити, що зміст підручників для 9 класу не відповідають змісту програмового матеріалу, є розбіжність у змісті матеріалу

В ліцеї для викладання предметів біології та курсу «пізнаємо природу» задіяні 2 кабінети : біології та хімії.

Навчально-методичне забезпечення кабінетів біології та хімії складається з навчальних програм, підручників, таблиць, муляжів. В кабінеті хімії майже все приладдя для проведення уроків з курсу «Пізнаємо природи» є застарілим і зберігається у належному стані завдяки старанням вчителя хімії. Сучасних технічних засобів навчання в кабінеті практично немає.

В кабінет біології оновлено матеріально-технічне забезпечення:

  • комп’ютерне та мультимедійне обладнання;

  • мікроскопи для вчителя та учнів;



Уроки вчительки біології Микайло О.В. відзначаються логічною послідовністю, чіткістю, доказовістю. Велику увагу вона приділяє формуванню експериментально-практичних умінь і навичок під час лабораторних та практичних занять; максимально враховує індивідуальні інтереси і здібності учнів, різний ступінь готовності до вивчення курсу біології. Олена Василівна приділяє увагу формуванню уміння: висловлювати власну думку усно і письмово, розвитку критичного та системного мислення, розв’язувати проблеми, здатність співпрацювати з іншими людьми. Щоб набувати компетентностей, учнів навчаються за діяльнісним підходом – тобто частіше щось роблять замість того, щоб просто сидіти за партами і слухати вчителя.

У кабінеті біології зібрано і систематизовано матеріал для всіх розділів у повному обсязі, що допомагає процесу оволодіння знаннями й уміннями і перетворює звичайні уроки біології на творчі: бінарні уроки, уроки-конференції, уроки-панорами, уроки-екскурсії. Роздаткові, ілюстративні та дидактичні матеріали дають можливість учням проводити різні види робіт: групові, індивідуальні, фронтальні. Є муляжі, таблиці, динамічні посібники, мікроскопи, стенди , мультимедійний комплекс. Велику допомогу у підготовці і проведенні уроків та позаурочних заходів надає підключення класу до мережі Інтернет.

Олена Василівна своєчасно проводить всі заплановані практичні та лабораторні роботи, новий матеріал викладає цікаво на достатньому науковому рівні, із застосуванням міжпредметних зав’язків.

Вивчення рівня навчальних досягнень школярів дає підстави стверджувати, що основні питання програмового матеріалу учні засвоюють на

рівні. Разом з тим, учні 5-9 класів відчувають труднощі при розв’язуванні генетичних задач. Більшість учнів не вміють виділити головне, основоположне, спираючись на попередні знання. Частина учнів не вміють творчо мислити, самостійно поповнювати знання, не вміють розв’язувати проблемні питання. Ці труднощі мають як об’єктивний так і суб’єктивний характер

Рівень навчальних досягнень учнів з біології представлений у таблиці:



Клас

Кількість

учнів

Високий рівень

Достатній рівень

Середній

рівень

Початковий рівень

Якість

знань

К-ть

учнів

%

К-ть

учнів

%

К-ть

учнів

%

К-ть

учнів

%

6-Б

22

8

36

12

55

2

9



91

7-Б

27/26 інд

9

35

6

23

8

30

3


58

8-А

23

8

35

12

51

3

14



86

9-А

23

8

35

5

22

10

43



57

10-Б

23

8

35

4

17

11

48



52

11-А

29

5

17

4

14

20

69



31

всього

146

46

32

43

29

54

37

3

2

61


Концепція НУШ пропонує впроваджувати інтегроване та проектне навчання. Це сприяє тому, що учні отримують цілісне уявлення про світ, адже вивчають явища з точки зору різних наук та вчаться вирішувати реальні проблеми за допомогою знань з різних дисциплін.


Учитель Харітеску М.М. для викладання курсу «Пізнаємо природу» в основному використовує активні методи і форми роботи з метою сприйняття та осмислення нового матеріалу, завдання на перетворення тексту підручника в таблицю, план, а малюнки і схеми — у словесні відповіді.

На уроках розвиває у своїх учнів здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, часто практикує групові форми роботи, дослідницьку діяльність. Її учні постійно проводять експерименти як удома, так і в школі.

Із метою закріплення і застосування знань та умінь, контролю вчителька

використовує картки, проблемні запитання; мозкові атаки; пізнавальні ігри, розвиває в учнів вміння конструктивно керувати емоціями, працювати в групах, приймати рішення, значну роботу проводить з термінами.

Харітеску Мірела Миколаївна одним із завдань викладання предмета «Пізнаємо природу» в 5-х класах ставить формування ключових компетентностей з курсу «Пізнаємо природу». Уроки проводить у швидкому темпі, раціонально використовує кожну хвилину уроку, належну увагу приділяє формуванню практичних навиків при виконання робіт. На своїх уроках намагається сформувати у учнів уявлення про цілісність природи та місце людини в ній, розвиває у школярів пізнавальний інтерес до вивчення предмета,

створює умови для виконання школярами різних ролей, самостійного сприйняття рішень..

Належну увагу вчителька приділяє розвитку пізнавальних здібностей учнів, вміло використовує навчальне обладнання кабінету (таблиці, схеми, муляжі), організовує систематичну роботу з підручниками та довідковою літературою, вміло використовує елементи інтерактивних технологій, роботу в групах, парах. Навчальний матеріал пов’язує із життям, на конкретних прикладах показує практичне застосування знань курсу «Пізнаємо природу». Учні із задоволенням виконують такі творчі завдання як : самостійне складання тестів, розв’язування і складання кросвордів.

Харітеску Мірела Миколаївна для засвоєння навчального змісту з курсу «Пізнаємо природу» використовує такі методи і прийоми навчальної діяльності школярів, як спостереження, проведення нескладних дослідів.

Вчитель розуміє, що важливе значення для емоційно-естетичного сприйняття природи мають спостереження за природою, дидактичні ігри, творчі завдання. Тому слід практикувати такі форми роботи на уроках, що позитивно впливають на формування емоційного ставлення до природи, навчають дітей оцінювати власну діяльність, сприяють розвитку уяви і фантазії.


Дирекцією ліцею РЕКОМЕНДОВАНО:

1. Вважати стан викладання біології з курсу «Пізнаємо природу» та рівень сформованості знань, умінь та навичок учнів з предметів задовільними.

2. На сучасному етапі реформування навчання:

  • виховувати потребу в знаннях предметів природничого циклу;

  • формувати вміння встановлювати гармонійні стосунки з природою на основі поняття про життя як найвищу цінність;

  • формувати вміння самостійно вивчати основні поняття, закони, біологічні закономірності;

  • уміння спостерігати, досліджувати, пояснювати явища природи;

  • застосовувати теоретичні знання у прикладних сферах людської діяльності;

  • засвоювати знання про застосування біологічних закономірностей у різних сферах культури;

  • розвивати розумові здібності та якості особистості такі, як теоретичний стиль мислення, пізнавальний інтерес, увага, уява, пам’ять, прагнення до самоосвіти;

  • формувати емоційно-цілісне ставлення до природи, до себе, до людей, до загальнолюдських духовних цінностей.

3. Вчителю Харітеску М.М:

3.1.Поновити дидактичну базу кабінету для викладання курсу «Пізнаємо природу», систематизувати завдання по темах.

3.2. Урізноманітнювати завдання на різних етапах уроку.

3.3. Упроваджувати в освітній процес технічні засоби навчання, інтерактивні та комп’ютерні технології.

3.4 Активізувати роботу з обдарованими та талановитими учнями.





Довідку підготувала ЗДНВР Дідошак О.Д.

Директор ліцею О.В.Іонашку




















                                        УКРАЇНА

ЇЖІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Чудейської сільської ради

Чернівецького району Чернівецької області

________________________________________________

59033 Чернівецька область, Чернівецький район

с. Їжівці, вул. Головна 68, телефон 65-2-17, e-mail igivci-scool@ukr.net



                                                             Наказ



                                          від 30 грудня 2022 р. № 6-од


Про підсумки освітнього процесу

та виконання навчальних планів і програм

за І семестр за 2022/2023 навчального року

 


Робота Їжівського ліцею Чудейської сільської ради у І семестрі 2022/2023 навчального року була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», « Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», « реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.

У І семестрі 2022/2023 навчального року дирекція ліцею та педагогічний колектив працювали відповідно достатей 26,66 Закону України «Про освіту», статей 10,11 Закону України «Про повну загальну середню освіту», наказів ОДА Чернівецької області, Листів ІППОЧО ,розпоряджень відділу освіти , сім’ї, молоді та спорту Чудейської сільської ради.

Їжівський ліцей здійснює свою діяльність відповідно до Статуту ліцею. Були створені оптимальні умови для забезпечення конституційного права кожного громадянина на доступну якісну освіту, отримання молоддю повної загальної середньої освіти за 11-річним терміном навчання, 12-бальною системою оцінювання навчальних досягнень учнів.

Педагогічний колектив школи працювє над І етапом науково- методичної проблеми: «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму». Проведено певну роботу щодо збереження і розвитку шкільної мережі. Через військовий стан 96 ученів тимчасово виїхали за кордон.Рішенням педагогічної ради (протокол №1 від 31 серпня 2022року), ці учні охоплені дистанційним навчанням. На початку 2022/2023навчального року у ліцеї налічилось 22 класи, в них 471 учень.

У 1-4-х класах – 163 учня (в тому числі 35 учнів навчались дистанційно), 5-9-х класах –215 учнів (в тому числі 30 ученів навчались дистанційно) , 10-11-х класах - 93 учнів (в тому числі 27 учнів навчались дистанційно).


У І семестрі 2022/2023 навчального року освітній процес був організований відповідно до затверджених в установленому порядку освітньої програми і річного плану роботи ліцею.

Протягом семестру освітній процес проходив в очному режимі, але шість днів,через надзвичайну ситуацію , яка склалася в країні (відповідно до наказів по ліцею) освітній процес був проведений в дистанційному форматі.

Відповідно до річного плану в грудні 2022 року було здійснено моніторинг виконання навчальних планів і програм з навчальних дисциплін, під час яких враховувались їх особливості та результати різних видів контролю (фронтального, класно-узагальнюючого, тематичного), характеру контролю (оглядового, поточного, наступного).

Вивчення стану інформаційного забезпечення управлінської діяльності дирекції ліцею щодо виконання навчальних планів і програм показало, що:

1. Розклади уроків, занять факультативів ,курсів за вибором, індивідуальних занять відповідають освітній програмі на 2022/2023 навчальний рік.

2. З методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання навчальних предметів у поточному навчальному році всі вчителі ознайомлені на інструктивно- методичних нарадах та на засіданнях професійних спільнот педагогічних працівників.

3. При заповненні сторінок класних журналів вчителі виконують Інструкції з ведення класних журналів, затверджених Міністерством освіти і науки України.

Вивчення стану планування роботи ліцею щодо виконання навчальних планів та навчальних програм показало, що всі плани є у наявності та оформлені відповідно до нормативних вимог:

1. Календарно-тематичні плани вчителів погоджені на засіданнях професійних спільнот педагогічних працівників.

2. Графіки проведення контрольних робіт, практичних, лабораторних робіт відповідають календарно-тематичному плануванню у всіх вчителів.

3. Навчальні плани та навчальні програми у І семестрі 2022/2023н.р. виконано в повному обсязі.

Аналіз якості виконання навчальних програм показав, що проведення контрольних робіт дотримано, про це свідчать записи на сторінках класних журналів. Кількість контрольних, практичних робіт та екскурсій відповідає навчальним програмам.

Аналіз рівня навчальних досягнень учнів відповідає рівню їх навчальних можливостей (вчителі оцінюють учнів об’єктивно).

Ведення документації особливо сторінок класних журналів перевіряється систематично , про що свідчать записи у класних журналах та в книгах внутрішкільного контролю. Аналіз ведення класних журналів виявив, що вчителі ліцею дотримуються рекомендацій: своєчасно записуються проведені уроки та виставляються поточні і тематичні оцінки вчителями.

Результати перевірки показали, що виконання навчальних програм в 1-11-х класах у межах часу, відведеного навчальним планом ліцею на навчальний рік на вивчення предметів (кількість годин за програмою та фактична кількість використаних годин) збігається, відхилень від змісту навчальних програм не виявлено.

Обов’язкова кількість тематичних контрольних робіт, оцінювань з усіх навчальних предметів, що визначена чинними навчальними програмами, дотримана, тематичне оцінювання рівня навчальних досягнень учнів за формою проведення було: усним, письмовим, різнорівневим тестуванням, практичною роботою відповідно до специфіки навчальних предметів; кількість обов’язкових лабораторних, практичних робіт, передбачених чинними програмами з навчальних предметів виконані.

Результати висвітлені у таблиці

(додаток 1 додається)


Дотримана та виконана варіативна складова навчального плану в 3-11-х классах .


У І семестрі 2022/2023 навчального року була активізована робота курсів за вибором, факультативів та індивідуальних занять,а саме:













п/п

Предмет


семес


К – сть

учнів

К – сть

Годин

Клас

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’яниця

Учитель


1.Розклад курсів за вибором

Українознавство

І-ІІ

17

1

6-А



1310-1355



Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

22

1

6-Б

1400-1445





Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

17

1

7-А




1400-1445


Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

27

1

7-Б


1400-1445




Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

22

1

8-А




1450-1535


Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

21

1

8-Б

1310-1355





Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

23

1

9-А


1450-1535




Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

21

1

9-Б



1450-1535



Оброчан Н.К.

Українознавство

І-ІІ

20

1

10-А


1450-1535




Лук’ян Н.В

Українознавство

ІІ

23

0.5

10-Б




1450-1535


Лук’ян Н.В.

Українознавство

І-ІІ

29

1

11-А






Лук’ян Н.В.

Українознавство

І

20

0.5

11-Б




1450-1535


Лук’ян Н.В.

Культура добро сусіцтва

І

29

0.5

11-А



1450-1535


1400-1445

Дідошак О.Д

Культура добро сусіцтва

І-ІІ

20

1

11-Б

1450-1535





Дідошак О.Д.

2.Розклад факультативів


Основи зорової (візуальної) поезії

І-ІІ

8

1

8-Б




1450-1535


Піцул О.Г.


Основи зорової (візуальної) поезії

І-ІІ

8

1

9-Б





1450-1535

Лупашку Л.Р.


Основи архіологїї земель Чернівецької області

І-ІІ

8

1

10-А




1450-1535


Іонашку О.В


Стилістика української мови

І-ІІ

8

1

10-А

1450-1535





Піцул О.Г.


Стилістика української мови


І-ІІ


8

1

10-Б




1400-1445


Піцул О.Г.


Офісні інформаційні технології

І-ІІ

8

1

10-Б

1450-1535





Дідошак В.Є.


Література рідного краю

І

9

0.5

10-А



1450-1535



Ігнатеску Л.К.


Література рідного краю

І-ІІ

9

1

10-Б

1450-1535





Скрипа В.Г


Література рідного краю

І-ІІ

8

1

11-А




1450-1535


Скрипа В.Г.


Література рідного краю

І-ІІ

8

1

11-Б


1450-1535




Скрипа В.Г.


Географія культури України

І-ІІ

10

1

11-А

1450-1535





Ленца М.Г.

3.Розклад індивідуальних занять


Підготовка до ДПА та ЗНО з біології

І-ІІ

8

1

11-А


1450-1535




Микайло О.В



Підготовка до ДПА та ЗНО з біології

І-ІІ

8

1

11-Б





1450-1535

Микайло О.В.


Підготовка до ДПА та ЗНО з хімії Диференційоване навчання. Розв’язування задач з хімії.

І-ІІ

10

1

11-Б



1450-1535



Харітеску М.М.



Курси за вибором, факультативи та додаткові заняття викладалися за державними навчальними програмами .


Протягом І семестру 2022/2023н.р.вдосконалювалася система оцінювання навчальних досягнень учнів, як засобу гуманізації освіти. З урахуванням особливостей викладання навчальних предметів було визначено доцільність поточного оцінювання, основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів з навчальних предметів у 5-11-х класах було тематичне, в 1-4-хкласах – формувальне.

За підсумками І семестру 2022/2023н.р. 471 учнів1-11 класів:

161 учень 1-4-х класів – формувальне оцінювання;

310 учнів 5-11-х класів – атестовані;

За підсумками І семестру 2022/2023н.р. із 310 атестованих учн 5-11 класів ліцею закінчили І семестр на високому і достатньому рівнях – 149 учня, що складає( 48 %) від загальної кількості, з них 46 учнів ( 15 %) – на високому рівні.



Загальні результати навчальних досягнень учнів школи ІІ ступеня становлять:


Кількість

учнів

Рівні навчальних досягнень

% якості

Високий

Достатній

Середній

Початковий

217

37

66

109

5

50



Загальні результати навчальних досягнень учнів школи ІІІ ступеня становлять:

Кількість

учнів

Рівні навчальних досягнень

% якості

Високий

Достатній

Середній

Початковий

93

9

37

42

5

46

Успішність та якість знань учнів пов’язана з відвідуванням уроків. У закладі протягом багатьох років діє єдина загальношкільна система обліку відвідування учнями занять. Усі класні керівники організовують щоденний запис про відсутність учнів у класному журналі, відслідковують подання довідок від сімейних лікарів, пояснювальних записок від батьків та інших документів, що свідчать про причину відсутності. Завдяки такій роботі пропуски учнями занять без поважних причин зведені до мінімуму. Процент відвідування учнями школи складає 81 %.

Відповідно до Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти, з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти, з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я учнів у І семестрі 2022/2023 навчального року індивідуальним навчанням було охоплено:

  • Педагогічний патронаж – 4 учня

  • Інклюзивне навчання – 2 учня.

Всі учні, заявлені у вересні-жовтні 2022 року як претенденти на отримання свідоцтва особливого зразка підтвердили високий рівень навчальних досягнень, а саме:

Фрунза Олександр– 9-А клас

Іонашку Анастасія – 9-А клас

Фрунза Лука = 9-А клас

Фрунза Міріам = 9-А клас

Пожога Олександра = 9-Аклас

Логін Анастасія – 9-Б клас

Москалюк Марта – 9-Б клас

Іонашку Юлія – 9-Б клас

Виходячи з вищевикладеного

Наказую:

1. Навчальні плани та навчальні програми за І семестр 2022/2023навчального року вважати виконаним.

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Дідошак О.Д.:

2.1. Результати моніторингу виконання навчальних планів та навчальних програм за І семестр 2022/2023 навчального року розглянути на нараді при директорові;

січень 2023р.

2.2. взяти під особистий контроль рівень навчальних досягнень учнів 3-11-х класів.

3. Керівникам професійних спільнот педагогічних працівників:

3.1. на засіданнях розглянути календарно-тематичне планування на ІІ семестр 2022/2023 навчального року.

До 30.01.2023р.

4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.







Директор ліцею О.В. Іонашку



З наказом ознайомити педагогічний колектив на оперативній нараді



Немає коментарів:

Дописати коментар

 Тиждень природничих наук