Погоджено: Затверджено:
на засіданні методичної ради на засіданні педагогічної ради
(протокол №1 від 31.08.2023 р.) (протокол №1 від 31.08.2023 р.
Голова педагогічної ради
/ О.В.Іонашку/
План
методичної роботи
Їжівського ліцею
Чудейської сільської ради
на 2023/2024 навчальний рік
Методична робота як система цілеспрямованої, теоретичної, практичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогів спрямована на підвищення педагогічної мобільності та професійної майстерності вчителів, в усіх аспектах дає можливість виділити традиційно притаманні їй основні функції:
діагностичну, яка дає можливість виявити розрив між рівнем компетентності та вимогами до професійної діяльності вчителя на рівні встановлених державних стандартів;
відновлюючу, яка передбачає поповнення та поглиблення знань відповідно до змін у змісті освіти;
коригуючу, яка передбачає внесення змін до науково-методичної інформації з урахуванням нових психолого-педагогічних теорій до потреб кожного вчителя;
компенсаційну, яка сприяє оновленню знань і вмінь педагогів відповідно до потреб життя, формуванню професійної мобільності педагогів;
прогностичну (випереджуючу), яка вимагає визначення знань та вмінь, необхідних педагогам у майбутньому;
моделюючу, яка забезпечує розроблення перспективи та орієнтирів педагогічної діяльності.
У 2023/2024 навчальному році методична робота ліцею спрямована на реалізацію ІІ етапу(частково-практичне дослідження) науково- методичної проблеми:«Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства
в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму»
Для вирішення цієї проблеми поставлені такі завдання :
діагностика та створення банку даних професійної підготовки педагогів;
наукова підготовка;
оволодіння інноваційними формами та методами навчання;
пізнання вікових та психологічних особливостей учнів;
оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
забезпечення високого наукового та методичного рівня навчання;
удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
активізація співробітництва вчителя й учня на уроках, направлених на розвиток самостійної праці школяра;
активізація роботи методичних об’єднань та творчих груп вчителів з актуальних питань освітнього процесу;
розширення ділових контактів з вищими навчальними закладами міста;
підвищення практичної спрямованості у роботі методичної ради;
активізація роботи учителів з метою розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;
введення в навчальний процес комп’ютерно-орієнтованих технологій;
організація, інформаційно-методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та регіональних програм з питань соціального захисту дітей.
З метою удосконалення особистісно орієнтованого спрямування усіх аспектів освітнього процесу, підвищення рівня педагогічної майстерності визначені, як основні, наступні форми методичної роботи:
Колективні форми роботи:
педагогічна рада;
методична рада;
методичні оперативні наради;
професійні спільноти педагогічних працівників;
семінари-практикуми;
психолого-педагогічний семінар;
педагогічні
виставки.
Індивідуальні форми роботи:
методичні консультації;
співбесіди;
атестація вчителів;
курси підвищення кваліфікації;
творчі звіти;
самоосвіта вчителів;
участь у професійному конкурсі «Учитель року»;
аналіз
уроків.
Для забезпечення безперервності навчання педагогів, опанування ними новітніми педагогічними технологіями та вирішення проблеми, поставленої педагогічним колективом ліцею, організувати роботу в таких напрямках:
І. ОРГАНІЗАЦІЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГІЧНИМИ КАДРАМИ
|
СЕРПЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ
Зміст роботи |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
Опрацювання листів, наказів,рекомендацій Міністерства освіти і науки України на 2023/2024 навчальний рік |
Серпень- вересень
|
Іонашку О.В., Дідошак О.Д., керівники ПСПП
|
|
Участь в засіданнях професійних спільнот педагогічних працівників закладів освіти Чудейської територіальної громади щодо організації освітнього процесу в 2023/2024н.р. |
15.08- 22.08
|
Керівники ТПСПП, вчителі
|
|
Проведення установчої методичної наради педагогічних працівників:
|
.29.08 |
Директор ліцею,ЗДНВР, вчитель інформатики
|
|
Засідання професійних спільнот педагогічних працівників |
до 31.08 |
Директор ліцею, ЗДНВР,керівники ПСПП
|
|
Самоосвітня діяльність вчителів.Коригування науково-методичних проблем |
До 01.09 |
ЗДНВР,вчителі
|
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Засідання атестаційної комісії. 1.Розподіл обов’язків між членами атестаційної комісії 2.Погодження плану та графіку роботи атестаційної комісії
|
12.09
|
Іонашку О.В.
|
|
Засідання методичної ради
3.Про методичні рекомендації ІППОЧО щодо викладання предметів у новому 2023/2024 навчальному році. 4.Про погодження календарно-тематичних планів з навчальних дисциплін. 5.Про погодження графіку проведення предметних днів,тижнів, декад, місячників
|
31.08
|
Дідошак О.Д. |
|
Видння наказу: Про організацію та зміс науково- методичної роботи з педагогічними кадрами у 2023/2024н.р.
|
31.08
|
Іонашку О.В.
|
|
Організація роботи над ІІ етапом (частково – практичне дослідження) науково- методичної проблеми ліцею ««Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму», з теми «Розвиток творчого потенціалу вчителя та формування інноваційного освітнього середовища шляхом впровадження в практику роботи нових прогресивних технологій навчання». :
|
до 14.09 |
Дідошак О.Д. |
|
-
Надання допомоги молодим та малодосвідченим вчителям в проведенні освітнього процесу та веденні шкільної документації(за потреби)
пр. місяця
Дідошак О.Д.
Співбесіда з учителями з питань чергової атестації
до 12.09
Іонашку О.В.
Організація освітнього процесу на засадах дюдиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього
процесу, взаємодії ліцею з територіальною громадою
Протягом навч.року
Дирекція ліцею
Видати наказ:
Про атестацію педпрацівників,які підлягають атестації у 2023/2024н.р.
19.09
Іонашку О.В.
Декада фізичної культури. Олімпійський тиждень
04-15.09
Вчителі фізичної культури
Місячник основ здоров’я «У наших руках справжне майбутнє»
01-31.09
Вчитель основ здоров’я,класні керівники
Тиждень здорового способу життя
11-15.09
Вчителі предметники,
кл.керівники
Декада «Живи,книго!»
18-29.09
Зав.шкільною
бібліотекою
Стартові контрольні роботи в 10-х класах
До 29.09
Дирекція ліцею
Крнтроль нормативності заповнення сторінок електронних класних журналів ,особових справ,журналів з техніки безпеки.
25-27.09
ЗДНВР.
Діагностування педагогічних працівників:
-діагностика професійної підготовленості вчителя;
-діагностика професійних умінь та навичок;
-діагностика рівня методичної підготовки;
-діагностика утруднень педагогічних працівників під час організації методичної роботи;
-діагностика творчого потенціалу вчителя.
За необхідності
Дідощак О.Д.
Проведення інструктажу з керівниками ПСПП щодо особливостей спостереження за проведенням уроків (досягнення мети, завдань та очікуваних результатів
навчального заняття; розвиток і формування ключових компетентностей (спілкування державною мовою, спілкування іноземними мовами, математична компетентність, компетентності в природничих науках і технологіях, інформаційно-цифрова компетентність, уміння вчитися впродовж життя, соціальні та громадянські компетентності, ініціативність та підприємливість, загальнокультурна грамотність, екологічна грамотність і здорове життя); робота учнів під час проведення навчального заняття; оцінювання діяльності учнів під час проведення навчального заняття; використання інформаційно-комунікативних технологій, обладнання, засобів навчання; комунікація з учнями; організація роботи з учнями з особливими освітніми потребами (за необхідності); домашнє завдання).
Вересень
2023року
Іонашку О.В.
Дідошак О.Д.
ЖОВТЕНЬ
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
Опрацювання нормативних документів, рекомендаційних листів щодо проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад |
до 04.10 |
Дідошак О.Д.. |
|
Затвердження графіку та матеріалів проведення І етапу предметних олімпіад, Конкурсів : ім.П.Яцика, та Т.Шевченка |
до 05.10 |
Іонашку О.В., Дідошак О.Д. |
|
Проведення І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад |
09-25.10 |
Оргкомітет по проведенню олімпіад |
|
Оформлення заявок на участь у ІІ етапі предметних олімпіад, конкурсів |
26.10 |
Дідошак О.Д.. |
|
Відвідування уроків вчителів, що атестуються
Відвідування уроків вчителів румунської мови та літератури (матеріали до педради)
Стартові контрольні роботи в 5-х класах з української,румунської мов та математики (матеріали для довідки)
|
пр.місяця
пр.місяця
жовтень |
Дирекція ліцею,члени АК
Дирекція ліцею
Дирекція ліцею |
|
Підготовка до засідання педагогічної ради: 1. Розвиток комунікативних компетентностей та навичок читання,уміння працювати з книгою як засіб розвитку критичного мислення учнів на уроках румунської мови та літератури 2.Принцип дитиноцентризму (орієнтація на потреби дитини) у роботі сучасного закладу освіти
|
пр.місяця |
Дирекція ліцею,комісія з підготовки матеріалів до педради |
|
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
Самоосвітня діяльність вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Засідання методичної ради: 1.Аналіз результативності здобувачів освіти під час зовнішнього незалежного оцінювання (НМТ) 2.Організація та проведення шкільного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів. 3.Організація роботи клубу обдарованих дітей «Крок у майбутне». 4.Про підготовку та проведення предметних тижнів , декад та місячників.
|
03.10
|
Голова МР,члени МР.
|
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах
|
протяг.місяця
|
Вчителі
|
|
Засідання шкільних спільнот педагогічних працівників (за планом засідань)
|
пр.місяця |
Керівники ПСПП |
|
Вироблення єдиної системно- комплексної роботи над ІІ етапом науково-методичної проблеми ліцею «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму» - частково-практичне дослідження з теми «Розвиток творчого потенціалу вчителя та формування інноваційного освітнього середовища шляхом впровадження в практику роботи нових прогресивних технологій навчання».
|
до 28.10 |
Дідошак О.Д.. |
|
Місячник шкільних бібліотек «Вірь в майбутнє твоє,Україна!»
Тиждень Захисту України «Козацька держава- наша гордість і слава»
Місячник природничих наук
Декада предмета «Я досліджую світ»
Декада географії
|
02-31.10
09-13.10
02-28.10
02-13.10
16-27.10 |
Зав.шкільн. бібліотекою
Вчителі предметники
Вчителі предметники |
|
Методичні консультації для вчителів з питань проведення предметних олімпіад |
до 07.10 |
Дідошак О.Д.. |
|
Засідання атестаційної комісії
|
10.10 |
Голова АК.. |
|
Організація та проведення психолого-педагогічного семінару «Психологічна підтримка здобувачів освіти. Шляхи побудови безпечного психологічного освітнього середовища в учнівських колективах» (за планом роботи)
|
до 27.10 |
Іонашку Д.А. |
|
3. Співпраця зі здобувачами освіти, їх батьками,педпрацівниками ліцею. |
|
|
|
Відкритий діалог з батьками 5-х класів «Адаптація учнів до навчання у базовій школі»
|
20.10
|
Класні керівники |
|
Зустріч з батьками учнів 11-х класів щодо питань ЗНО (НМТ) |
17.10 |
Класні керівники |
|
Розміщення матеріалів для батьків та учнів на сайті ліцею. |
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
|
|
|
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
Інструктивно-методична оперативка
4.Про участь у конкурсі «Учитель року» |
23.10 |
Дирекція ліцею |
|
Перевірка ведення електронних класних журналів (довідка) |
до 26.10 |
Дідошак О,Д.. |
|
Підготовка до засідання педагогічної ради
|
Протягом місяця |
Дирекція ліцею |
|
Моніторинг участі та результативності І етапу предметних олімпіад (довідка) |
24.10 |
Дідошак О.Д.. |
|
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
Відвідування уроків малодосвідчених вчителів з метою надання допомоги |
пр.місяця |
ЗДНВР |
|
Вивчення стану викладання румунської мови та літератури Персональний контроль за роботою вчителів, які атестуються
Класно- узагальнюючий контроль. Відвідування уроків у 8-х класах
|
пр.місяця пр.місяця
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
Вивчення досвіду роботи вчителів:
|
До 04.03 2024
Протягом навчальн.року |
Директор ліцею, ЗДНВР |
|
4. Організація освітнього процесу на засадах дитиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
Видати накази: Про організацію та проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів
Про класно- узагальнюючий контроль 8-х класів
Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів |
з 03.10 до 20.10
до 13.10
до 27.10 |
Дирекція ліцею
|
|
Семінар (методична нарада) для вчителів ліцею щодо особливостей використання формувального оцінювання результатів навчання здобувачів освіти |
17.10 |
ЗДНВР |
|
|
|||
|
|
|
ЛИСТОПАД
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
|
Інструктивно- методична нарада
Огляд нормативних,директивних документів,новинок психолого- педагогічної літератури Опрацювання рекомендаційних листів щодо участі у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад |
03.11 |
ДідошакО.Д. |
|
|
Ознайомлення з графіком ІІ етапу предметних олімпіад, конкурсу ім.П.Яцика, Т.Шевченка |
до 05.11 |
ДідошакО.Д. |
|
|
Участь у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад
|
пр..місяця |
Вчителі предметники |
|
|
Вивчення стану викладання географії та предмета «Я досліджую світ»
|
06-17.11 |
Дирекція ліцею |
|
|
Персональний контроль за роботою вчителів, які атестуються
|
пр.місяця |
Дирекція ліцею,члени АК |
|
|
Вивчення стану викладання української мови та літератури |
20-30.11 |
Дирекція ліцею |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Самоосвітня діяльність вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах |
пр..місяця |
Вчителі |
|
|
Робота над науково-методичним питанням ліцею.(відповідно до запланованих заходів) |
пр..місяця |
Дідошак О.Д. |
|
|
Методичні консультації для вчителів щодо участі у ІІ етапі предметних олімпіад |
до 11.11 |
ДідошакО.Д. |
|
|
Засідання професійних спільнот педагогічних працівників |
До 25.11 |
Керівники ПСПП |
|
|
Декада української мови та українознавства
Тиждень правових знань
Тиждень толерантності і добрих справ «Толерантність- мистецтво співжиття»
Декада педагогічної майстерності «Стежками Сухомлінського спадщини в контексті реалізації Концепції НУШ
|
06-17.11
20-24.11
13-17.11 |
Вчителі предметниики. |
|
|
3. Співпраця зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
|
Відкритий діалог з батьками учнів 9 –х класів «Підготовка до уроків - запорука успіху в навчанні» |
15.11 |
Класні керів.вч.предметники |
|
|
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті ліцею. |
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
пр..місяця |
Класні керівники |
|
|
|
|
|
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
Інструктивно-методична оперативка
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм у роботі зі здобувачами освіти
|
Що понеділ ка |
Дирекція ліцею |
|
2. Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня |
пр.місяця |
Дидошак О,Д, |
|
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня |
пр.місяця |
Дидошак О,Д, |
|
3. Організація освітнього процесу на засадах дитиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
Організація участі учнів у ІІ етапі Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика. |
листопад |
ДідошакО.Д. Долінська М.Г.. |
|
Видання наказів: Про стан викладання української мови та літератури |
до 01.12 |
Іонашку О.В. |
|
Про стан викладання географії та предмета « Я досліджую світ» |
До 21.11 |
Іонашку О.В. |
|
ГРУДЕНЬ
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
Інструктивно- методична нарада Огляд нормативних,директивних документів,новинок психолого- педагогічної літератури
Участь у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад |
кожного понеділка
пр..місяця |
ЗДНВР
ЗДНВР, вчителі предметники |
|
Участь у конкурсі «Учитель року»
|
грудень |
Дирекція ліцею
|
|
Відвідування уроків предмета «Дизайн і технології» (1-4-ті класи) та освітньої галузі «Технології» ( 5-9-ті класи)
Персональний контроль за роботою вчителів, що атестуються |
пр.місяця |
Дирекція ліцею
Дирекція ліцею,члени АК |
|
Вивчення системи роботи ПСПП ліцею
|
пр.місяця
|
Дирекція ліцею
|
|
Підготовка до засідання педагогічної ради
1.Про проектну діяльність учнів як одна з форм самостійної роботи учнів на уроках освітньої галузі «Технології» (1-9-ті класи)
2. Про компетентнісний підхід , як основу освітнього процесу в Новій українській школі.
|
пр.місяця |
Дирекція ліцею,комісія з підготовки матеріалів до педради |
|
Декада історії
|
04-15.12 |
Вчителі предметники |
|
«Мистецька суєта» Декада музичного та образотворчого миистецтва |
18-28.12 |
Вчителі предметники |
|
|
пр..місяця |
Вчителі |
|
Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
Самоосвітня діяльність вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Робота над науково-методичним питанням школи. |
пр.місяця |
Дідошак О.Д. |
|
|
|
|
|
Моніторинг стану підвищення кваліфікації за 2023рік (педрада) |
до 30.12 |
Дідошак О.Д. . |
|
Засідання методичної ради (за планом засідань)
Засідання шкільних спільнот педагогічних працівників (за планом засідань |
05.12
пр.місяця |
Дідошак О.Д.
Керівники ПСПП |
|
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
Відкритий діалог з батьками . Звіт роботи класу за І семестр |
19-23.12 |
Класні керівники |
|
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті ліцею. |
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
пр..місяця |
Класні керівники |
|
|
|
|
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
Інструктивно-методична оперативка 1.Про організоване завершення І семестру 2023/2024 навчального року 2.Про проведення новорічних та Різдвяних свят 3.Про підсумки участі у ІІ етапі предметних олімпіад 4.Про роботу школи на канікулах. |
щопонеді лка |
Дирекція ліцею |
|
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
Відвідування уроків малодосвідчених вчителів з метою надання допомоги |
пр.місяця |
Дідошак О.Д.. |
|
Перевірка шкільної документації
|
пр. місяця |
Дирекція ліцею |
|
Проведення директорських контрольних робіт з навчальних предметів за І семестр 2023/2024 н.р.
|
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
Перевірка шкільної документації. Контроль виконання навчальних планів та програм за І семестр |
пр.місяця |
ЗДНВР |
|
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня |
пр.місяця |
Дідошак О.Д.. |
|
4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
Участь у територіальній виставці-конкурсі новорічних композицій «Збережемо ялинку разом». |
За окрем. графіком |
Вчителі трудового навчання, образ.мистецт. . |
|
|
|
|
|
Видання наказів |
|
|
|
Про підсумки методичної роботи за І семестр 2023/2024 н.р.
Про виконання навчальних програм за І семестр 2023/2024н.р. Про стан викладання предмета Захист України
|
|
|
|
СІЧЕНЬ
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
Відвідування уроків вчителів, що атестуються |
пр..місяця |
Дирекція, члени АК |
|
Погодження календарно- тематичних планів навчальних предметів інваріантної складової освітньої програми Погодження календарно-тематичних планів варіативної складової
|
до 10.01 |
ЗДНВР. |
|
Підготовуа до засідання педради:
|
до 04.01 |
Дирекція ліцею, комісія з підготовки матеріалів до педради
|
|
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
Самоосвітня діяльності вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Робота над навчально-методичним питанням школи. |
пр. місяця |
ЗДНВР |
|
Організація та проведення психолого-педагогічного семінару №2 |
До 13.01 |
Іонашку Д.А. |
|
|
|||
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті школи |
пр.місяця |
Дирекція |
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
пр..місяця |
Класні керівники |
|
|
|
|
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
Інструктивно-методична оперативка
3.Про нормативно-правову базу МОН України.
|
щопонеді лка |
Дирекція ліцею |
|
Засідання педради 1.Про підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів ліцею за І семестр 2023/2024 н.р. та завдання щодо підвищення якості освіти у ІІ семестрі 2023/2024навчального року 2.Про затвердження орієнтовного плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників ліцею у 2024 році 3.Про визнання/невизнання документів про підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу (за потреби) 4.Про визначення учнів-претендентів на отримання свідоцтва з відзнакою
|
04.01 |
Іонашку О.В. |
|
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
Контроль за станом викладання занять індивідуального навчання на дому |
22-26.01 |
Дирекція ліцею |
|
|
|
|
|
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня |
пр.місяця |
ЗДНВР. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЛЮТИЙ
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
ВІдповідальні |
Виконання |
Підготовка до засідання педагогічної ради
1.Опанування учнями системи математичних знань як основи формування відповідних компетенцій з реалізації творчого потенціалу учнів шляхом індивідуального особистісногого підходу 2.Партнгерська взаємодія школи і сім’ї,підтримка дитини в освітньому середовищі 3.Робота шкільної бібліотеки |
пр..місяця |
Дирекція ліцею, комісія з підготовки матеріалів до педради |
|
Відвідування уроків вчителів, які атестуються
Вивчення стану викладання математики в 1-11класах
Вивчення стану викладання навчальних предметів у контексті реалізації Концепції НУШ у 1-6-х класах
|
пр.місяця
пр.місяця
пр.місяця |
Дирекція ліцею,члени АК Дирекція ліцею
Дирекція ліцею |
|
Засідання методичної ради (за планом засідань)
|
06.02 |
Голова МР |
|
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
Самоосвітня діяльність вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Декада педагогічної майстерності вчителів,які атестуються «Від творчості – до успіху»
Декада математики,фізики та астрономії
Декада інформатики
День рідної мови |
13.02- 24.02
05-16.02
12-23.02
21.02
|
Дідошак О.Д., керівники ПСПП Вчителі предм.
Вчителі предм.
Вчителі предм.
|
|
Робота над навчально-методичним питанням школи. |
пр.місяця |
Дідошак О.Д. |
|
Засідання шкільних професійних спільнот (за планом роботи) |
До 28.02 |
Керівники ПСПП |
|
|
|||
3. Співпраця зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті школи. |
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
пр..місяця |
Класні керівники |
|
Дискусійний клуб «Діти і соціальні мережі» |
28.02 |
Практичний психолог |
|
4. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності. |
|
|
|
Учнівський всеобуч «Толерантність – запорука академічної доброчесності» |
01-04.02 |
Практичний психолог |
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
Інструктивно-методична оперативка
|
щопонеді лка |
Дирекція ліцею |
|
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
Відвідування уроків малодосвідчених вчителів з метою надання допомоги |
пр.місяця |
Дідошак О,Д. |
|
Персональний контроль за роботою вчителів, які атестуються |
пр.місяця |
Дирекція ліцею,члени АК. |
|
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня
|
пр.місяця |
Дідошак О.Д. |
|
4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
1.Видати наказ: Про стан викладання навчальних предметів у контексті реалізації Концепції НУШ |
з 01.02 по 28.02 |
Дирекція ліцею |
|
2. Підготовка до анкетування учнів 9-х та 10-х класів щодо визначення вибірково- обовязкових, профільних предметів у 2024/2025 навчальному році. |
До 28.02 |
Класні керівники |
|
БЕРЕЗЕНЬ
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
|
|
|
|
Відвідування уроків освітньої галузі «Мистецтво» у 1-11 класах
Класно-узагальнюючий контроль 9-х класів
|
пр..місяц
до 22.03 |
Дирекція ліцею Дирекція ліцею,класні керівники |
|
|
|
|
|
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
|
|
|
|
Самоосвітня діяльність вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
|
|
|
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах
Творчічзвіти вчителів,що атестуються. «Ярмарок педагогічних їдей» |
пр..місяця
04-15.03 |
Вчителі
Педагогічні працівники |
|
|
|
|
|
Засідання атестаційної комісії
1.Про підсумки атестації педагогічних працівників у 2023/2024 н.р.
|
19.03
|
Голова АК, Члени АК |
|
|
|
|
|
Організація та проведення психолого-педагогічного семінару №3 |
до 30.03 |
Іонашку Д,А. |
|
|
|
|
|
Декада української мови, української та зарубіжної літератури. Шевченківський тиждень
Декада французької мови
Декада трудового навчання |
04-08.03
11-22.03
11-22.03 |
Вчителі-предметники
Вчителі-предметники
Вчителі -предметники |
|
|
|
|
|
Тиждень дитячої та юнацької книги |
25-29.03 |
Зав.шкільною бібліотекою |
|
|
|
|
|
3. Співпраця зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
|
|
|
|
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті школи |
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
|
|
|
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
пр..місяця |
Класні керівники |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
Інструктивно-методична оперативка
|
щопонеді лка |
Дирекція ліцею |
|
Підготовка матеріалів для засідання атестаційної комісії І рівня.Складання характеристик вчителів,які атестукються та ознайомлення з ними |
До 09.03 |
Атестаційна комісія |
|
Підготовка матеріалів для засідання атестаційної комісії ІІ рівня. Звіти (цифровий та письмовий) |
До 29.03 |
Дирекція ліцею |
|
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
Відвідування уроків малодосвідчених вчителів з метою надання допомоги |
пр.місяця |
Дідошак О.Д. |
|
|
|
|
|
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня |
пр.місяця |
ДідошакО.Д. |
|
4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
Видати накази: Про підсумки атестації педагогічних працівників у2023/2024 навчальному ролці
Про стан викладання предметів освітньої галузі «Мистецтво»
Про класно-узагальнюючий контроль у 9-х класах |
до 21.03
до 26.03
до 27.03
|
Дирекція ліцею. |
|
КВІТЕНЬ
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
Підготовка до засідання педагогічної ради :
1.Сприяння позитивної мотивації учнів на уроках хімії до пізнавальної діяльності як основи формування життєвих компетентностей 2. Педагогічна діяльність вчителів щодо організації різних форм конструктивної комунікації з батьками здобувачів освіти.
|
пр..місяця |
Дирекція ліцею, комісія з підготовки матеріалів до педради |
|
Відвідування уроків хімії
|
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
Відвідування уроків інтегрованого курсу Здоров’я, безпека та добробут , предмета Основи здров’я,предмета Основи медичних знань |
01-12.04 |
Дирекція ліцею |
|
Засідання методичної ради: 1.Особливості нового державного стандарту базової загальної середньої освіти. 2.Стан реалізації Програми національно-патріотичного виховання. 3. Результативність роботи з обдарованими та здібними учнями. |
02.04 |
Голова М Р |
|
Засідання професійних спільнот педагогічнгих працівників |
пр. місяця |
Керівники ПСПП |
|
Самоосвітня діяльність вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Робота над методичним питанням ліцею. Анкетування та опитування вчителів |
пр.місяця |
Дідошак О.Д. |
|
«Чарівний світ природи»
Декада Біології,екології,хімії та предмета «Пізнаємо природу»
Тиждень психолога
Звіти педагогів про роботу щодо самоосвіти
Педагогічне спілкування «Наступність у роботі з учнями 1-х,5-х,10-х класів» |
08-19.04
22-26.04
відповідно до графіка
пр.місяця |
Вчителі-предметники
Практичний психолог
ЗДНВР
Керівники творчих груп |
|
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
Батьківські зустрічі в11-х класах. Ознайомлення батьків із нормативними документами щодо проведення НМТ |
до 28.04 |
Класні керівники |
|
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті школи |
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
Інструктивно-методична оперативка
2.Про вивчення нормативних документів щодо завершення навчального року 3.Про проведення польових зборів 4.Про підготовку до Дня ЦЗ
|
щопонеді лка |
Дирекція ліцею |
|
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
Відвідування уроків малодосвідчених вчителів з метою надання допомоги |
пр.місяця |
ДідошакО.Д. |
|
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня |
пр.місяця |
Дідошак О.Д. |
|
4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
Видати накази: Про стан викладання предметів освітніх галузей «Соціальна і здоров’язбережувальна» та «Здоров’я і фізична культура» |
До 16.04 |
Дирекція ліцею |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ТРАВЕНЬ
І. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти. |
Термін |
Відповідальні |
Виконання |
Відвідування уроків з метою визначення рівня підготовки учнів до НМТ |
пр..місяця |
Дирекція ліцею |
|
|
|
|
|
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників |
|
|
|
Самоосвітня діяльність вчителів |
пр..місяця |
Вчителі |
|
Участь у Інтернет-заходах |
пр.місяця |
Вчителі |
|
Підсумки роботи над ІІ етапом (частково- практичним) науково-методичної проблеми ліцею. Моніторинг проведеного анкетування і опитування (інформація )
Декада родинно-сімейних цінностей «Сімейна злагода-всього дорожче»
|
До 20.05
13-24.05 |
Дирекція ліцею, вчителі
Класні керівники |
|
|
|
|
|
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти. |
|
|
|
Відкритий діалог з батьками . Звіт про роботу класу за ІІ семестр 2023/2024н.р. |
31.05 |
Класні керівники |
|
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті школи. |
пр.місяця |
Дирекція ліцею |
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
пр..місяця |
Класні керівники |
|
|
|
|
|
ІІ. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
1.Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених цілей і завдань |
|
|
|
|
|
|||||
Інструктивно-методична оперативка 1. Про роботу над річним планом школи 2.Про роботу над освітньою програмою 3.По попереднє навантаження
|
щопонеді лка |
Дирекція ліцею |
|
|
|
|
||||
2.Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм |
|
|
|
|
|
|
||||
Співбесіда щодо комплектації на н.н.р. |
до 31.05 |
Класні керівники І. |
|
|
|
|
||||
3.Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників |
|
|
|
|
|
|
||||
Залучення вчителів до курсів, вебінарів щодо підвищення професійного рівня |
пр.місяця |
|
|
|
|
|
||||
4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою |
|
|
|
|
|
|
||||
5. Реалізації політики академічної доброчесності |
|
|
|
|||||||
Навчання на курсі ЕДЕРА «Академічна доброчесність» (новопризначених працівників) |
пр.місяця |
. |
|
ЧЕРВЕНЬ
ІІІ. ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
-
1.Ефективне планування педагогічними працівниками своєї діяльності,
використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
Термін
Відповідальні
Виконання
.
Нарада «Проєктування методичної роботи на наступний навчальний рік».
Пр. місяця
.
2. Постійне підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності педагогічних працівників
Моніторинг результатів самоосвітньої діяльності педагогічних працівників (довідка
до наказу)
пр.місяця
.
Участь у методичних заходах, Інтернет-заходах
пр.місяця
Вчителі
.
Звіт керівників ПСПП щодо реалізації річних планів роботи
до 09.06
.Керівники ПСПП
.
3. Співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками закладу освіти.
Розміщення матеріалів для батьків, учнів на сайті школи.
пр.місяця
Вчителі
ІV. УПРАВЛІНСЬКІ ПРОЦЕСИ
Немає коментарів:
Дописати коментар