ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Чудейської сільської ради
Анатолій ПІЦУЛ
(підпис, ім’я та прізвище)
18.08.2024 р.
АКТ
прийому готовності Іжівського ліцею
до 2024/2025 навчального року
Повна адреса: 59033 Чернівецька область, Чернівецький район, село Іжівці , вул.Головна , 68
Телефон 0976847190 .
Прізвище, ім’я, по батькові керівника Іонашку Ольга Василівна
Відповідно до розпорядження Чудейської сільської ради від 31.05.2024р. № 209 перевірку проводила комісія в складі:
Піцул Анатолій Дмитрович
|
голова Чудейської сільської ради, голова комісії |
Падурі Василь Миколайович
|
Заступник голови Чудейської сільської ради |
Кіфу Олена Костянтинівна
|
начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Чудейської сільської ради |
Биндю Ніна Василівна |
голова ТПСПП вчителів математики |
Фрунза Георгій Володимирович
|
голова ТПСПП вчителів фізичної культури та захисту України |
Биндю Артур Георгійович
|
начальник відділу з питань ЗВБ та ОНС |
Лук’ян Ніна Іллівна
|
Староста села Їжівці |
Іонашку Ольга Василівна
|
Директор Їжівського ліцею |
Фрунза Дідіна Валер’янівна
|
Уповноважений трудового колективу Їжівського ліцею |
Бурла Кармелія Костянтинівна |
Головний лікар Чудейського АЗПСМ |
Рудько Станіслава Володимирівна |
Головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Чернівецького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області (за згодою) |
Сольський Богдан Іванович |
заступник начальника – начальник відділу запобігання НС Чернівецького районного управління ГУ ДСНС України у Чернівецькій області полковник служби ЦЗ (за згодою) |
Балакін Роман Віталійович |
Старший інспектор СЮП Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області, капітан поліції (за згодою)
|
Гінчак Віктор Володимирович |
Інспектор сектору Служби освітньої безпеки Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області. Капрал поліції |
Комісією встановлено:
Наявність наказу МОН України «Про закріплення державного майна на праві оперативного управління за закладом освіти ____________» (наказ МОН №___ від «___»_________20___ р.
У 2024/ 2025 навчальному році в закладі освіти буде навчатися
22 класи, 460 учнів.
Наявність плану роботи закладу освіти на новий навчальний рік наявний
Стан та якість ремонту приміщень:
поточного - задовільний
Хто виконував роботи з ремонту будівель – педагогічні та технічні працівники ліцею.
Стан території та її площа - 2.8905 га, задовільний
Кількість і стан допоміжних споруд - 2 (ТИР, котельня), стан задовільний
Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан -наявний , задовільний
Огорожа навколо території закладу освіти та її стан – наявна, задовільна
Стан укриттів фонду захисних споруд цивільного захисту, їх характеристика:
1).Загальна інформація про укриття фонду захисних споруд цивільного захисту закладу освіти
Найменування укриття фонду захисних споруд цивільного захисту |
Адреса розташування |
Місткість укриття, осіб |
Стан забезпеченості |
Наявність актів оцінки стану готовності ЗСЦЗ, або акту оцінки об'єкта (будівлі, споруди, приміщення) щодо можливості його використання для укриття учасників освітнього процесу як найпростішого укриття, так/ні |
Стан готовності (готовий, обмежено готовий, не готовий) |
|
Засобами зв’язку, так/ні |
Підключенням до мережі Інтернет, так/ні |
|||||
Сховище |
|
|
|
|
|
|
Протирадіаційне укриття |
с. Їжівці вул. Бостан, 43 |
300 |
ні |
ні |
наявний |
готовий |
2) Загальна інформація про забезпечення об’єктів (будівель) закладу освіти
Найменування об’єкту (будівлі) закладу освіти |
Адреса розташування |
Стан забезпеченості |
Примітка |
|||||
Покажчиками руху на маршрутах слідування учасників освітнього процесу до укриття, так/ні |
Об’єктовими системами оповіщення (гучномовці, шкільні дзвінки. радіоточки тощо), так/ні |
Сигнально-гучномовними пристроями (сиренами), так/ні |
Електронними табло та інших технічних засобів для оповіщення осіб з порушенням зору та слуху, так/ні |
Засобами зв’язку, так/ні |
Підключенням до мережі Інтернет, так/ні |
|||
Навчальний навчальний корпус |
с.Іжівці, вул Головна,68 |
так |
так |
- |
- |
так |
так |
|
ТИР |
.Іжівці, вул Головна,68 |
так |
- |
- |
- |
так |
так |
|
Примітка: табличка заповнюється за всі об’єкти (будівлі), що є на балансі закладу освіти
Забезпеченість засобами індивідуального захисту
Категорія учасників освітнього процесу закладу освіти
Загальна кількість, осіб
Забезпечено засобами індивідуального захисту
Примітка
Фільтрувальними протигазами
Респіраторами
(ватно-марлевими пов’язками)
кількість
відсоток від загальної кількості
кількість
відсоток від загальної кількості
Працівники
37
Здобувачі освіти
460
Організація охорони закладу освіти:
- наявність договору з охоронною організацію (так / ні) - так;
- наявність тривожної кнопки виклику Національної поліції або підрозділу охорони (наявні / не має) - наявна;
- забезпечення турнікетами закладу освіти, що опускаються у разі потреби евакуації учасників освітнього процесу (так / ні) – ні ;
- наявність зовнішнього відеоспостереження (наявні та направлені на локацію закладу освіти - наявнє;
- наявність внутрішнього відеоспостереження (наявні / не має) - ні ;
Спортивні споруди і майданчики, їх розміри та технічний стан – спортзал - 162 кв. м. , спортмайданчик, наявний інвентар , стан задовільний
№ п\п |
Спортивний інвентар |
Кількість |
Дата випробування |
Надійність |
Примітка |
|
Гімнастична драбина |
1 (3 секції) |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Рукоходи |
2 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Футбольні ворота |
2 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Турники |
3 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Волейбольні стійки |
2 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Яма для стрибків у довжину |
1 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Гімнастичні канати |
3 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
Наявність та стан готовності до нового навчального року кабінетів:
Кабінети (лабораторії) |
Кіль кість |
Укомплектовано навчальним обладнанням відповідно до Переліку навчально-наочних посібників і навчального обладнання |
Наявність перспективного плану обладнання кабінету |
Наявність правил безпеки і пам’яток для кабінетів, їх виконання |
||
повністю |
частково |
є |
немає |
|||
Біології, Фізики, Хімії Математики Історії Української мови Румунської мови Французької мови Інформатики Технології Мистецтва Клас безпеки Географії Класні кабінети (початкові кл.) |
1 1 1 1 1
3
2
1 1 1 1 1 1
8 |
+ + + +
+
+
+
|
+
+
+
+ + + +
+ |
+ + + + +
+
+
+ + + + + +
+
|
|
+ + +
+ +
+ +
+ |
Готовність до занять навчальних майстерень, їх характеристика:
Вид майстерень |
Площа, кв. м |
Кількість робочих місць |
Наявність обладнання та інструмента за нормою |
Тип підлоги |
Освітленість |
Наявність актів перевірки (електрозахист, вентиляція) |
З обробки металу та деревини З обробки харчових продуктів З обробки тканини інші |
|
|
|
|
|
|
Наявність методичного кабінету – наявний
Наявність кабінету відпочинку педагогічних працівників – немає
Наявність технічних засобів навчання (ТНЗ), їх стан і зберігання
№ з/п |
Назва ТНЗ |
Кількість |
Справні |
Несправні |
|
|
Комп’ютери та комп’ютерна техніка Телевізори Інтерактивна дошка Екрани Проектор Ноутбуки Планшети |
37 9 9 4 3 36 20
|
15 9 9 4 3 32 20
|
22
4
|
|
Розміри спортивного залу, наявність та стан обладнання та інвентарю за нормами - 162 кв.м., задовільний
№ п\п |
Спортивний інвентар |
Кількість |
Дата випробування |
Надійність |
Примітка |
|
Канат |
1 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Щити баскетбольні |
4 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Спортивни мати |
2 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Турники |
1 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Волейбольні стійки |
2 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Спорт драбина |
1 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
Волейбольні сітки |
1 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
|
лавочки |
5 |
12.08.2024 |
Задовільний |
|
Наявність та розміри актового залу та забезпечення пожежної безпеки
наявний, 150 кв.м., забезпечена
Стан меблів (у кімнатах, кабінетах тощо)_- наявні, задовільний
Зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм – стінки, столи та стільці учнівські для старших класів та вчителів
Наявність їдальні - наявна , кількість посадочних місць – 128.
забезпеченість та стан меблів - задовільний ,
забезпеченість технологічним обладнанням - забезпечений
санітарний стан - задовільний
умови для миття рук - створені
Наявність проточної води: холодної - наявна , гарячої - наявна
Організація питного режиму - так, організовано індивідуально
Наявність медичного, стоматологічного кабінетів: хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я учнів, слухачів - так, наявний медичний кабінет, медична сестра ліцею
Наявність і стан бібліотеки - наявна , задовільний
Фонд підручників - 10395, посібників, художньої літератури - 7628
періодичних видань - 8 .
Забезпеченість підручниками за предметами - забезпечені
Забезпеченість освітлення в кабінетах згідно з нормами - забезпечена
26. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж і заземлення – не має
27.Стан пожежної безпеки:
Наявність та відповідність документації щодо протипожежного захисту – в наявності, ведеться відповідно до вимог.
Наявність та справність (зовнішнього та внутрішнього) протипожежного водопостачання - наявне
Наявність та справність первинних засобів пожежогасіння- є 10 вогнегасників, всі справні;
Справність електромереж та електрообладнання, - так , блискавкозахисту – не має ;
Наявність та справність автоматичних систем протипожежного захисту, їх обслуговування - наявна система протипожежного захисту в основній будівлі ;
Наявність та відповідність евакуаційних шляхів та виходів - наявні 5 евакуаційних шляхів
Проведення обробляння будівельних конструкцій вогнестійкими засобами – проведена в 2022 р
Інші питання пожежної безпеки
28. Стан покрівлі - задовільний .
29.Наявність і стан інженерних комунікацій:
Водопостачання - наявне, задовільний;
каналізація – наявна, задовільний .
30.Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну – задовільний
.31.Наявність підсобного господарства та його стан – відсутні
.32. Наявність гуртожитку та його стан - відсутні
33.Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо) - забезпечено
34. Готовність закладу освіти до зими, наявність планів підготовки до зими. Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан- готовий, задовільний
35.Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом – забезпечено
Наявність та реєстрація колективного договору - наявний
Висновок комісії про готовність закладу освіти до нового 2023/2024 навчального року:
Їжівський ліцей готовий до нового 2024/2025 навчального року в очному форматі_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
П.І.Б.
|
Посада |
підпис |
Піцул Анатолій Дмитрович
|
голова Чудейської сільської ради, голова комісії |
|
Падурі Василь Миколайович
|
Заступник голови Чудейської сільської ради |
|
Кіфу Олена Костянтинівна
|
начальник відділу освіти, сім’ї, молоді та спорту Чудейської сільської ради |
|
Биндю Ніна Василівна |
голова ТПСПП вчителів математики |
|
Фрунза Георгій Володимирович
|
голова ТПСПП вчителів фізичної культури та захисту України |
|
Биндю Артур Георгійович
|
начальник відділу з питань ЗВБ та ОНС |
|
Лук’ян Ніна Іллівна
|
Староста села Іжівці |
|
Іонашку Ольга Василівна
|
Директор Їжівського ліцею |
|
Фрунза Дідіна Валер’янівна
|
Уповноважений трудового колективу Їжівського ліцею |
|
Бурла Кармелія Костянтинівна |
Головний лікар Чудейського АЗПСМ |
|
Рудько Станіслава Володимирівна |
Головний спеціаліст відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Чернівецького районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Чернівецькій області (за згодою) |
|
Сольський Богдан Іванович |
заступник начальника – начальник відділу запобігання НС Чернівецького районного управління ГУ ДСНС України у Чернівецькій області полковник служби ЦЗ (за згодою) |
|
Балакін Роман Віталійович |
Старший інспектор СЮП Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області, капітан поліції (за згодою)
|
|
Гінчак Віктор Володимирович |
Інспектор сектору Служби освітньої безпеки Чернівецького РУП ГУНП в Чернівецькій області. Капрал поліції |
|
Перелік
обов`язкових умов для закладів загальної середньої освіти
(для обстежень перед підготовкою до нового навчального року),
які не ввійшли в акт прийому готовності (відповідно до Санітарного регламенту для ЗЗСО).
1. Кількість учнів закладу освіти (крім тих, які здобувають освіту за дистанційною формою, а також будь-якою з індивідуальних форм) ____460___ проектна місткість 624.
2. Стан стін приміщень закладу (наявність, відсутність щілин, тріщин, деформацій, ознак ураження грибком)__задовільний________________________________________________
(необхідне підкреслити)
Безпечність матеріалів, що використовуються для оздоблення приміщень закладу освіти- забезпечені______________________________________________________________________
3. Стан підлоги санітарних вузлів та умивальних кімнат (повинна вистилатися неслизькою керамічною або мозаїчною шліфованою плиткою) – задовільний, керамічна плитка__________
Стан підлоги усіх приміщень (повинна мати стійкість до застосування дезінфекційних засобів, бути вологостійкою та не слизькою, не мати щілин, дефектів, механічних пошкоджень) __задовільний_____________________
4. Стан навчальних меблів (наявність гострих кутів, сколів. пошкоджень та зношення)___задовільний_________________________________________________________
5. Навчальні приміщення для учнів 1-4 класів розміщуються (окремо чи ні) від навчальних приміщень учнів 5-11(12) класів. - розміщені в одному корпусі
6. Наявність басейну __немає_____________________________________________________
(вимоги: внутрішня поверхня дна та стін ванни басейну повинна бути не гладка, не слизька. По периметру ванни басейну обхідна доріжка – (є чи відсутня) ________
Ванна басейну заповнюється питною водою – так чи ні.
Температура води у ванні ___________________________________ ( 26-27 °C),
а температура повітря в залі ______________________________ (на 1-2 °C вища від температури води у ванні).
Наявність прохідного душу для ніг з безперервним потоком проточної теплої води в місцях виходу з душової на обхідну доріжку _______________________________________________.
Наявність душових _______________________________________________________________
Наявність стаціонарних чи побутових фенів _________________________________________.
Знезараження води _____________________________________________________________
(необхідно знезаражувати додаванням хлору, або іншими дезінфекційними зареєстрованими засобами)
7. Зберігання прибирального інвентарю та приготування дезінфекційних розчинів наявність окремих приміщень, так ________________________________________________________ Інвентар промаркований. Для прибирання санітарних вузлів (не) виділений окремий інвентар та засоби прибирання, які зберігаються окремо. _так__________________________
8. Наявність в санітарних вузлах підведеної до умивальників холодної та гарячої проточної води з облаштуванням диспенсерів з паперовими рушниками (або електрорушників) та рідкого мила _так________________________________________________________________
Санітарні вузли для 1-4 класів повинні (не) обладнані дитячими унітазами або чашею Генуя.
_______________________________________________________________________________У санітарних вузлах для учнів (окремих для хлопчиків і дівчаток), які розміщуються на кожному поверсі закладу освіти, (не) передбачено спеціально обладнану кабіну для використання її особами з інвалідністю, у тому числі тими, що пересуваються на кріслах колісних, за допомогою милиць чи інших засобів ___ні_________________________
Наявність санітарного (санітарних) вузлу (вузлів) для педагогічних працівників _наявні_______________________________________________________________
9.Забезпечення харчування – додати в пункт 20 Акту прийому готовності:
Наявність набору виробничих приміщень, технологічного обладнання та його розміщення наявнє_______________________________________________________
Наявність перед приміщенням їдальні, буфету умивальників із розрахунку один на 40 місць наявні 4 умивальники___________________________________________________________
Наявність поряд з умивальниками диспенсерів з рідким милом та паперовими рушниками (або електрорушники)_4 _наявні__________________________________________
Відстань між обідніми столами і роздачею чи вікном (дверима) для прийому брудного посуду становить не менше 200 см; між рядами обідніх столів 100 см; між обідніми столами і стіною 40 см забезпечена ____________________________________
Запас кальцинованї соди та мила або інших миючих засобів _ є _____________________
Наявність столового та кухонного посуду, використання забороненого пощербленого, емальованого, алюмінієвого столового посуду і пластмасовий столовий посуд багаторазового використання - забезпечені, не використовується заборонений посуд________________
Використання приміщень їдалень (харчоблоку), роздаткових, буфетів не за призначенням - не використовується не за призначенням________________________________________
Водопостачання (централізоване або децентралізоване) – централізоване
Забезпечення холодною і гарячою проточною водою приміщень їдальні (харчоблоку), забезпечені , ________________________________________________________________________
Відповідність води питної на харчоблоці вимогам – відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10 « «Гігієнічні вимого до води питної призначеної для споживання людиною» № 400 від 12.05.2010 року, -так _
Наявність лабораторних досліджень води (дата, результат) _____________________________
_ Проведено дослідження якості води локального водопроводу, (протокол дослідження
№ 145 від 09.08.2024 р ), відповідає вимогам
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Наявність миючих та дезінфекційних засобів _так ______________________________
________________________________________________________________________________
Наявність спеціального одягу та необхідних умов для дотримання правил особистої гігієни працівників їдальні (харчоблоків), буфетів – наявний ________________________________
Маркування його – ведеться ___________________________________________
Наявність медичного огляду працівників їдальні (харчоблоку), буфету
кількість працівників – 3 , із них пройшли медичний огляд - 3__________________
не пройшли, причина_____________________________________________________________
Немає коментарів:
Дописати коментар