Новини - цікаво для всіх

Наказ "Про підсумки методичної роботи за 2022/2023 н.р."

 


    

 

                                                                   УКРАЇНА

ЇЖІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ

Чудейської сільської ради

Чернівецького району Чернівецької області

________________________________________________

59033 Чернівецька область, Чернівецький район

с. Їжівці, вул. Головна 68, телефон 65-2-17, e-mail igivci-scool@ukr.net

                                                       Наказ

14 червня  2023 року                                                                  №-23 од

 

Про підсумки науково- методичної  роботи

з педагогічними  кадрами

в 2022/2023 навчальному році

 

       У 2022/2023 навчальному році науково- методична робота у школі здійснювалась відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа» , відповідно до ухвали серпневого  освітнього марафону Буковини-2022, розпорядження Чудейської сільської ради від 01 вересня 2022 року №320 «Про організацію науково- методичної роботи з педагогічними кадрами закладів  загальної середньої освіти в 2022/2023 навчальному році», наказу Їжівського ліцею від 01 вересня 2022 року «Про організацію та зміст  науково- методичної роботи з педагогічними кадрами в 2022/2023 навчальному році» та іншими нормативними документами, передбаченими чинним законодавством у 2022/2023 навчальному році, на досягненнях науки, системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загального культурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності освітнього процесу. У 2022/2023 навчальному році освітня діяльність педагогічного колективу ліцею здійснювалася  відповідно до:

 

  • Обраної  науково- методичної проблеми «Формування інноваційного середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму» І етап (теоретичний).Вивчення науково-методичної літератури з проблеми;

  • навчальної стратегії, спрямованої на застосування сучасних освітніх технологій, націлених  на  формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти;

  • залучення педагогічних працівників до участі у формуванні та  реалізації індивідуальних освітніх траєкторій для здобувачів освіти;

  • використання освітніх комп’ютерно-інформаційних ресурсів в освітньому процесі;

  • забезпечення постійного підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників ,їх готовності до інноваційної діяльності, з метою створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та надпредметних компетентностей на основі особистісного підходу до потреб і можливостей учнів;

  • на реалізацію нових Державних стандартів  початкової та базової загальної середньої освіти –НУШ  та  Державного стандарту  базової і повної загальної середньої освіти

       Методична служба в ліцеї являє собою цілісну, створену на досягненнях, надбаннях передового досвіду й конкретному аналізі проблем учителів, систему взаємопов’язаних заходів, дій і засобів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя школи, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання, виховання й розвитку конкретних учнів, класів.

      Протягом навчального року тривав активний пошук нових форм і функціональних структур з підготовки вчителя в загальнометодичному, психолого-педагогічному та науково-теоретичному аспектах. Пріоритетними напрямками в методичній роботі було визначено:

  • побудову нової гнучкої моделі методичного сервісу, яка б оперативно і своєчасно реагувала на потреби суб’єктів педагогічної діяльності;

  • проведення методичних заходів на основі компетентнісного підходу;

  • упровадження інноваційного досвіду методичної діяльності (проєктів, елементів інноваційних форм роботи, технологій тощо), оригінальних прогресивних ідей з метою застосування у практичну діяльність, забезпечення нових якісних результатів;

  • забезпечення науково-методичного супроводу професійного розвитку педагогічних працівників в умовах глобалізації та відкритості інформаційного освітнього простору;

  • створення умов для розвитку пошуково-творчої активності та дослідно - експериментальної діяльності педагогічних кадрів;

  • утвердження нового професійного світогляду творчої активності педагога – «агента змін».

     Дирекція ліцею на належному рівні вирішила проблему забезпечення  педпрацівників  загально педагогічною та фаховою інформацією. У розпорядженні педагогічних працівників - вільний доступ до мережі Інтернет. Якість освітнього процесу школи, його результати певною мірою залежать від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

        Методична робота в ліцеї побудована на принципі системності колективної та індивідуальної  праці  вчителів над підвищенням своєї науково -теоретичної підготовки, професійної майстерності. В  ліцеї визначена чітка структура методичної роботи, яка складається із взаємопов’язаних та взаємодіючих елементів:

  • методична рада, яка є координатором методичної роботи в ліцеї;

  • педагогічна рада, яка визначає основні напрямки і завдання, конкретні форми роботи педагогічного колективу та приймає рішення з основних питань діяльності школи;

  • методичний кабінет , який керує  роботу методичних підрозділів,а саме:

  • професійні спільноти педагогічних працівників;

  •   тимчасові творчі групи вчителів-предметників;

  • методична студія«Школа майстерності учителя»;

  •   методична студія «Педагог –професіонал»;

  • психолого- педагогічний семінар з проблеми «Психологічне забезпечення запровадження педагогіки партнерства в умовах реалізації принципу дитиноцентризму».

Відповідно до наказу від 01 вересня 2022 року № 56-ав закладі створено  шість професійних спільнот педагогічних працівників :

  • вчителів української філології та українознавства (керівник Логін К.В.) з проблеми «Розвиток соціальної компетентності школярів на уроках у сучасній українській школі»;

 

  • вчителів румунської  та французької мов (керівник Логін Л.І.) з проблеми «Підвищення професійної майстерності педагога через розвиток творчої активності та ефективного проведення уроків»;

 

  • вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін  (керівник М.Д.Суховерська) з проблеми «Застосування новітніх технологій як один із шляхів підвищення ефективності уроків суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного формування громадянської активності учнів»;

 

  • вчителів  природничо-математичних дисциплін (керівник Гавриленко М.Г.) з проблеми «Особливості впровадження інноваційних технологій в освітній процес з урахуванням педагогіки партнерства та принципу дитино центризму»;

 

  • вчителів початкових класів (керівник Беркович О.М.) з проблеми «Формування в учнів ключових компетентностей в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»;

 

  • класних керівників (керівник Лупашку Л.Р.) з проблеми «Взаємозв’язок творчих компетентностей педагога та розвиток нахилів,здібностей і обдарувань здобувача освіти у виховному процесі ліцею».

       Роботу  ПСПП було спрямовано на виявлення творчого потенціалу, підвищення методичної грамотності, фахової майстерності кожного вчителя. Аналіз роботи засвідчує, що мети, поставленої на початку навчального року, в процесі діяльності ПСПП було досягнуто на достатньому рівні. Упродовж декількох років методична діяльність у школі будується і проводиться за принципом моніторингу - систематичної аналітико-діагностичної діяльності. Проводяться предметні декади і тематичні тижні, де педагоги й учні удосконалювали знання з навчальних дисциплін, представляли свої надбання з різних галузей освітнього процесу.

      На  підставі наказу Їжівського  ліцею від  01.09.2022  року  № 56-а методична рада була створена в складі: ( О.Д.Дідошак (голова МР) О.В.Іонашку (заступник голови МР),О.Г. Піцул(секретар МР) та наступних членів МР: М.Г.Ленца, О.В.Микайло, М.Г.Гавриленко, К.В.Логін, М.Д.Суховерська .Л.І.Логін, О.М.Беркович, Л.Р. Лупашку, Д.А.Іонашку) .  Працюючи над реалізацією проблемного питання методичного кабінету «Підготовка педагогічних працівників до сприйняття та реалізації інноваційних процесів» особлива увага була надана покращенню навчально-методичного забезпечення освітнього процесу,стимулюванню педагогів до особистісного  розвитку шляхом  використання різних форм неформальної та інформальної освіти. .    Курси підвищення кваліфікації за накопичувальною системою (30 годин)  у 2022 році пройшли  всі  педагогічні працівники . а  з січня по травень 2023року пройшли курси - 86% працюючих  педагогів.

Методичну роботу координувала методична рада школи, на засіданнях якої  розглядалися питання щодо:

  • наступності початкової та базової школи в умовах НУШ;

  • створення навчального контенту для дистанційного навчання;

  • психологічного забезпечення запровадження педагогіки партнерства в умовах реалізації принципу дитиноцентризму;

  • впровадження особистісно-орієнтованих технологій в освітній процес;

  • Нової української школи.Нові форми організації освітньої діяльності учнів на уроках в школі ІІ ступеня;

  • педагогіки партнерства;

  • гармонізації родини та школи у вихованні здобувачів освіти в контексті реалізації Концепції НУШ;

  • проведення методичних заходів під час методичних декад;

  • проведення моніторингів  стану викладання навчальних предметів;

  • організації роботи з обдарованими учнями;

  • здійснення допрофільної підготовки та профільного навчання здобувачів освіти.

     Слід відмітити, що всі засідання методичної ради пройшли на високому рівні. Змістовними були виступи та доповіді педагогів, вироблені методичні рекомендації з поточних питань, випущені методичні бюлетні . Організовано та змістовно проходили  декади  педагогічної майстерності

   Для успішної реалізації методичної роботи  кожне методичне формування  обрало  мету, поставлені завдання, вибрали відповідні форми роботи, а саме:

а) щомісячні  інструктивно-методичні наради з актуальних питань проведення освітнього процесу ;

б) психолого-педагогічні консиліуми з тем: «Готовність учнів 1-х класів до навчання в школі І ступеня», вересень 2022року. «Подолання труднощів адаптаційного періоду учнів 5-х класів», жовтень 2022 року , « Особливості адаптації учнів  1-х класів у школі І ступеня та учнів 5-х класів до навчання у школі ІІ ступеня», січень 2023 року  «Наступність  освітнього процесу в 4-х класах»,лютий 2023року. «Рівень підготовленості учнів 4-х класів до навчання у школі II ступеня», квітень 2023 року;

в) Творчі групи :

  • вчителів – предметників 5-х класів , що працювала над проблемним питанням: «Нова українська школа: нові формати організації освітнього процесу» ( керівник - учитель хімії М.М. Харітеску)

  • вчителів початкових класів, яка працювала над проблемним питанням: «Майстерність учителя прояв творчої активності педагога з реалізації Концепції НУШ»( керівник –учитель початкових класів В,В,Луган).

г) Методичні студії:

  • Вчителів початкових класів «Школа майстерності вчителя»-

керівник Грозаву М.М.,вчитель початкових класів, «спеціаліст вищої категорії», «старший вчитель»

Проблемне питання «Від інноваційних технологій освіти, через педагогічну майстерність учителя, до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах».

  • Вчителів 5-11-х класів «Педагог професіонал»-керівник Микайло О.В., вчитель біології, «спеціаліст вищої категорії», «вчитель методист».

Проблемне питання «Творче спрямування діяльності педагогів на всебічний розвиток особистості,через використання потенціалу творчих можливостей,інноваційної діяльності».

                Систематично проводиться внутрішкільна методична робота з питань:

  • самоосвіта педагогічних працівників;

  • атестація і творчі звіти педагогів;

  • курсова перепідготовка;

  • семінари-практикуми;

  • індивідуальні та групові консультації для учителів та батьків;

  • участь у роботі предметних тижнів, методичних нарадах;

  • робота з підготовки учнів до участі у олімпіадах з базових дисциплін;

  • поповнення матеріалами інформаційно-аналітичної  освітньої роботи;

  • поповнення  методичного кабінету методичною та довідковою літературою,розробками уроків, виховних заходів, матеріалами з досвіду роботи учителів.

Значна увага приділяється самоосвіті як одній із форм індивідуальної методичної роботи. Кожен педагог протягом навчального року працює над власною темою, співзвучною загальношкільній проблемі. Електронні освітні ресурси учителів  ліцею (Лупашку Л.Р.-учителя української мови та літератури, Логін Л.І.-учителя румунської мови та літератури, Долінської М.Г.-учителя математики,Микайло О.В.-учителя біології) розміщені в соціальній мережі «Facebook» та на сайті ліцею.Навчальні матеріали містять фільми, презентації, анімації, демонстрації, віртуальні лабораторні роботи, тести для підготовки до ЗНО, ДПА, тренажери та ін. Учителі-предметники використовують блоги як медіаосвітню технологію в процесі навчання.

Однією із провідних форм методичної роботи школи є педагогічна рада, яка досліджує і розв’язує питання життя навчального закладу, стимулює розвиток творчого потенціалу педколективу, ріст професійної майстерності вчителів. При визначенні змісту роботи педагогічної ради ми обираємо ті питання, які цікавлять увесь педагогічний колектив та питання пов’язані з реалізації науково-методичної  проблеми ліцею і колегіальне вирішення яких сприятиме формуванню атмосфери творчого пошуку, забезпечить істотне піднесення якості навчально-виховного процесу. Протягом  2022/2023 навчального року проведено  педагогічні ради з наступних питань :

  •   Аналіз роботи педагогічного колективу ліцею за 2021/2022 навчальний рік та основні напрямки і завдання на новий 2022/2023 навчальний рік;

  •   Про основні напрямки формування рис життєво-компетентної особистості через вивчення української мови та літератури;

  • Про наступність між початковою та основною ланками освіти в контексті реалізації Концепції НУШ;

  • Про використання  інноваційних технологій  щодо здійснення  ключових компетентностей на уроках французької мови:

  • Про забезпечення шляхів творчого співробітництва педагогічного колективу , учнів та батьків в умовах демократизації школи;

  • Про підсумки моніторингу навчальних досягнень учнів ліцею за І семестр 2022/2023 н.р. та завдання щодо підвищення якості освіти на ІІ семестр2022/2023н.р.;

  • Про оцінку ефективності  реалізації науково- методичної проблеми «Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму» щодо готовності сучасного педагога до впровадження змішаного навчання в освітній процес;

  • Про  спрямування освітнього процесу на підвищення рівня знань, умінь та навичок учнів шляхом посилення індивідуалізації та диференціації освітньої діяльності під час викладання фізики та астрономії;

 

  • Про формувальне оцінювання та його роль у позитивній самооцінці та особистісному поступові здобувачів освіти(1-4-х класів) на реалізацію Концепції НУШ;

 

.

  • Роль навчального закладу у військово- патріотичному вихованні учнів.

Протягом навчального року вчителі теоретично і практично працювали над сучасними педагогічними технологіями, успішно  використовували інтерактивні  методи  навчання й виховання учнів в освітній процес. Підсумком цієї роботи стало узагальнення матеріалів в окремих розробках, що поповнили методичну скарбничку шкільного методичного кабінету.

Підвищився рівень методичної роботи щодо вирішення проблем наступності у роботі дошкільної  і початкової, початкової і основної , основної і старшої школи.

У 2022/2023 навчальному році в школі навчалось 475 учнів. За критеріями 12 - бальної системи результати такі: високий рівень – 96 ученів –  24 % ; початковий рівень – 17  учнів – 4% ; річний якісний показник навчання –283   ученя -  52 %; кількість учнів, які оцінюються вербально – 75  учнів.

Показником діяльності школи є робота педагогічного колективу з обдарованими учнями. В ліцеї плідно працює клуб обдарованих дітей «Крок у майбутнє» (керівник Долінська М.Г.). Протягом 2022/2023  навчального року учні залучалися до участі в І, ІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, різних конкурсів, турнірів, змагань, виставок, фестивалів, акцій.  Результатів вдається здійснити через наступні заходи, напрямки  та форми діяльності:

  • активізацію зацікавленості учнів на уроках (проектна робота);

  • виявлення ініціативи та лідерства учнів при підготовці та проведенні позакласних та позашкільних заходів.

  • залучення до підготовки позакласних заходів (в рамках предметних тижденів);

  • вивчення досвіду роботи окремих вчителів з організації роботи з обдарованими дітьми;

  • методичну та інформаційно-консультативну роботу з вчителями щодо роботи з обдарованими дітьми;

  • висвітлення досягнень обдарованих дітей через місцеві засоби інформації (шкільний сайт, шкільну лінійку), заохочення грамотами та подяками;

  • проведення предметних учнівських олімпіад;

  • участь у Всеукраїнських, міжнародних конкурсах  «Кенгуру»;

  • участь у дистанційному навчанні (вебінари).

  Завдяки вищезазначеним заходам, вдалося виявити найактивніших дітей, розвивати їхні здібності.

Результати роботи з обдарованими учнями наступні:

  • учнівські предметні  олімпіад  -   ІІ тур

 

  Українська мова та література 

-  Долінська Олена -  8-А клас ,  ІІІ місце - вчитель укр. мови Піцул О.Г.

- Фрунза Александр - 9-Аклас ,ІІІ місце -  вчитель укр. мови Піцул О.Г.

 

Біологія  :

Долінська Олена - 8-А клас ІІ місце - вчитель біології Микайло О.В

- Фрунза Александр   - 9-Аклас ІІІ місце - вчитель біології Микайло О.В

 

Конкурс іменні П. Яцика

- Фрунза Денис Дмитрович -  6-А клас, ІІ місце  - вчитель укр. мови Логін К.В.

Конкурс іменні Т. Шевченка

-Хдіаківська Тетяна Олександрівна  7-А-ІІ місце - вчитель укр. мови Логін К.В.

 

 

Спортивні змагання:

 

 

  • Учні 9-11- х класів   зайняли ІІІ місце у змаганнях з футболу в Чудейської ТГ (вчитель Іонашку Г.Д.)

  • Учні ( хлопці) 9-11- их  класів  зайняли ІІІ місце у змаганнях з волейболу в Чудейської ТГ(вчитель Іонашку Г.Д.)

  • Учні ( дівчата) 9-11- их  класів  зайняли ІІІ місце у змаганнях з волейболу в Чудейської ТГ(вчитель Іонашку Г.Д.)

  • Учні ( дівчата) 7-9- их  класів    зайняли І місце у змаганнях з волейболу в Чудейської ТГ(вчитель Іонашку Г.Д.)

  • Учні ( хлопці) 7-9- их  класів    зайняли ІІ місце у змаганнях з волейболу в Чудейської ТГ(вчитель Іонашку Г.Д.)

  • Учні 7-9 - х класів  під зайняли ІV місце у змаганнях з футболу в Чудейської ТГ(вчитель Іонашку Г.Д.)

  • Учні 9-11- их  класів    зайняли І місце у змаганнях - к дню захисника України  в Чудейської ТГ(вчитель Лупашку В.Є.)

Учні 8-11- зайняли І місце у змаганнях - “ДЖУРА- СОКІЛ”  в Чудейської ТГ. )  (вчитель Лупашку В.Є.)

Учні 10- их  класів   зайняли І місце у змаганнях - Стрілба  в честь загиблого директора)  (вчитель Лупашку В.Є.)

 

Обласні, Всеукраїнські та міжнародні конкурси:

 

П.І..Б. переможця

Клас

Назва конкурсу

Категорія конкурсу

(обласний, всеукраїнський міжнародний)

Зайняте місце

Керівник

1.

Фрунза Марієла Ромеовна

2-Б

Конкурс малюнків «Ștefan, Ștefan, Domn cel Mare»

Міжнародний 

ІІІ

Грозаву М.М.

2.

Ленца Алєксандру Адрианович

5-А

Новорічна композиція,

в номінації «Сюжетна композиція»

Обласний 

І

Микайло О.В.

3.

Піцул Дмитро Анатолійович

8-А

Новорічна композиція,

в номінації «Сюжетна композиція»

Обласний 

І

Микайло О.В.

 

 

   Цілеспрямовано проводилась позакласна робота з учнями, що забезпечує мотивацію у навчанні. Традиційно на святі Останнього дзвоника підводились підсумки роботи учнівського та педагогічного колективів за рік, відзначались учні, переможці олімпіад, конкурсів, турнірів різних рівнів. За підсумками 2022/2023 навчального року: - ? учнів нагороджено Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні»;  вісім випускників  9-х класів здобули базову загальну середню освіту з свідоцтвом з відзнакою;Похвальним листом «За високі досягнення у вивченні окремих предметів» нагороджено  шість випускників 11 класів. 

  Помітно виріс рівень педмайстерності вчителів, робота над проблемою активізувала форми методичної підготовки кожного вчителя, підняла на більш високий рівень його теоретичну підготовку, надала чіткості і цілеспрямованості практичним заходам з різними категоріями вчителів. Це підтверджено результатами атестації.

У 2022/2023 навчальному році атестація проходила у відповідності з затвердженим Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників (наказ Міністерства освіти і науки від 06.10.2010 № 930 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» і наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту Украіни від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників») і здійснювалась на основі комплексної оцінки рівня кваліфікації, педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності шляхом  відвідування уроків, позакласних заходів, аналізу контрольних робіт. У 2022/2023 навчальному році атестовано - 8 учителів, що становить (22%). На розгляд атестаційної комісії ІІ рівня відділу освіти, молоді та спорту Чудейської сільської ради  були подані матеріали на 6 (17%) педагогів:

  • відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії» - 5 (14%);

  • відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший вчитель» - 4 (11%);

  • відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «учитель-методист»-1 (2,7% );

  • присвоєння  педагогічного звання «старший вчитель»-1(2,7%).  Значному підвищенню рівня науково - методичної роботи сприяють семінари та заходи на рівні міжнародного,  обласного, ПСПП Чудейської ТГ, шкільних ПСПП .  На базі ліцею для вчителів  шкіл  Чудейської ТГ у 2022/2023 н.р. проведено:

  • семінар вчителів фізичної культури на тему « Розвиток швидкісно - силових якостей на уроках фізичної культури та в позаурочний час» (24 листопада 2022року.) . Вчитель фізичної культури Іонашку г.Д. провів відкритий захід «Веселі старти» з учнями 5-х класів;

  • семінар вчителів трудового навчання з питання « Професійне самовизначення учнів»  (08 грудня 2022 року) на якому вчителька трудового навчання Суховерська М.Д. провела відкритий урок на тему «Обери професію своєї мрії» ;

  • семінар вчителів початкових класів з питання «Використання інтерактивних технологій в освітньому процесі» на якому проведено:

  • Ранкова зустріч на тему « Як бути  людиною?» в 4-А класі (вчитель Беркович О.М.);

  • Урок математики на тему: «Множення та ділення в межах 1000.Узагальнення матеріалу» в 3-Б класі ( вчитель Божеску М.П.);

  • Урок літературного читання на тему: « Рoezia  «Pâine» de Leonida Lari» в 2-Б класі (вчитель Грозаву М.М.);

  • Позакласний захід «Діти України – за мир!» в 1-Б класі (вчитель Фрунза Д.В.).

  • Круглий стіл.Презентація «Сучасні освітні технології» (підготувала вчитель 1-А класу Луган В.В.)

Окрім цього, всі шкільні   ПСПП  вчителів  плідно  працювали відповідно до планів роботи.

Учителі  відвідували засідання ПСПП, творчих груп, методичних студій, на яких:

  • розглядались питання  щодо впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес;

  • удосконаленням методики проведення сучасного уроку;

  • розроблені  методичні рекомендації, мультимедійні проекти; презентували свої напрацювання щодо формування ключових життєвих компетенцій учнів у процесі вивчення навчальних предметів, знайомились з творчими портретами вчителів ліцею .

Учитель математики Долінська М.Г. брала активну участь у:

  •   реалізації волонтерського освітнього проекту: «Агенти – Нова українська школа:  математична галузь» при  обласному ІППО;

  • в освітньому турі «Нові інноваційні освітні проекти и стартапи в системі середньої освіти» , який відбувся в Ізраїлі у березні 2023 року

План методичної роботи за рік виконано. Однак, більше потрібно було працювати над удосконаленням структури та змісту сучасних уроків, як основної форми роботи, зобов’язувати всіх учителів використовувати ІКТ в освітньому процесі.

Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

1. Визнати науково-методичну роботу протягом 2022/2023 навчального року достатньою для формування інноваційного середовища  на основі педагогіки партнерства в умовах  реалізації компетентнісного підходу  в освітньому процесі, зі створення умов для становлення та розвитку особистості кожного учня, підвищення педагогічної майстерності вчителів, проведення  інноваційної діяльності.

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Дідошак О.Д. протягом 2023/2024  навчального року:

2.1.Спланувати до 31.08.2023 роботу з педагогічними кадрами закладу на 2023/2024 навчальний рік з урахуванням позитивного досвіду та рекомендацій теорії і практики сучасної педагогічної науки.

2.2.Спланувати до 01.09.2023 року роботу з урізноманітнення спектра форм, методів, засобів, технологій методичної роботи з професійного розвитку вчителів ліцею.

2.3.Продовжити роботу над науково - методичною проблемою «Формування інноваційного середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму (2-й етап роботи).

2.4.Сприяти активізації творчої діяльності вчителів, стимулюванню неперервної фахової та загальної освіти, підвищенню їхньої персональної відповідальності за результати навчання й виховання дітей.

2.5.Створити умови для активізації роботи клубу обдарованих дітей «Крок у майбутнє» , залучати обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності.

2.6.Продовжити роботу з інформатизації освітнього процесу з акцентом на використання ІКТ  та  освітню платформу « eddy» в навчальному процесі.

2.7.Продовжити роботу із впровадження інновацій.

2.8. Посилити систему роботи з педагогічними кадрами щодо підготовки до друку науково-методичних матеріалів з власного досвіду.

2.9.Постійно інформувати вчителів про можливості, які надають освітні платформи для організації та вдосконалення можливостей навчання з використання дистанційних технологій з метою саморозвитку та підвищення кваліфікації (участь у вебінарах, конференціях тощо).

3. Керівникам  професійних спільнот педагогічних працівників:

3.1. При плануванні роботи шкільних ПСПП особливу увагу приділити організації роботи з обдарованими дітьми.

                                                                                                  Серпень 2023 року

3.2. При плануванні роботи ПСПП передбачити практичну спрямованість методичної роботи, більш активно залучати вчителів до апробації набутих теоретичних знань з питань інновацій.

                                                                                                Серпень 2023 року

3.3. Активізувати роботу ПСПП щодо забезпечення навчальних кабінетів методичними матеріалами, власними наробками.

                                                                                         Протягом 2023/2024 н.р.3.4. Практикувати нетрадиційні засідання ПСПП з метою пожвавлення та урізноманітнення роботи.

Протягом 2023/2024 н.р.

4. Практичному психологу Іонашку Д .А. протягом 2023/2024 навчального року:

4.1.Забезпечити психологічний супровід методичної роботи з педпрацівниками.

4.2.Посилити просвітницьку роботу серед батьків з питань розвитку навчальної мотивації дитини та розвитку в дитини навичок самостійності та відповідальності.

4.3.Продовжити консультаційну і корекційну роботу з важковихованими дітьми та дітьми з сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.

4.4.Забезпечити психологічний супровід реалізації методичної проблеми силами психологічної служби школи, протягом року.

5. Завідувачу бібліотекою Скрипі  В.Г. протягом 2023/2024 навчального року:

5.1. Продовжити роботу над поповненням бібліотеки методичною літературою та періодичними виданнями.

5.2. Сприяти всебічному підвищенню фахової та педагогічної майстерності педагогічних працівників шляхом популяризації педагогічної, психологічної літератури та надання інформації про неї.

6. Учителям - предметникам протягом 2023/2024 навчального року:

6.1.Посилити роботу з обдарованими учнями.

6.2.Продовжувати роботу над підвищенням рівня індивідуальної професійної успішності.

6.3.Упроваджувати в освітній процес сучасні інформаційно-комунікаційні технології та інтерактивні форми й методи навчання.

6.4.Працювати над впровадженням інноваційних методик з метою підвищення результативності освітнього процесу.

6.5.Продовжувати роботу з освітніми платформами для організації та вдосконалення можливостей дистанційного навчання з метою саморозвитку та підвищення кваліфікації.

Відповідальність за виконання даного наказу залишаю за собою.

   Директор      ліцею                                       Ольга   Іонашку 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 Тиждень природничих наук